به گزارش افکارنیوز، پس از اعلام نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص استرداد وجوه دریافتی فصل جاری توسط حسین ماهینی، عبدالصمد ابراهیمی وکیل این بازیکن در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم آنچه توسط مدیران فعلی باشگاه به ماهینی پرداخت شده بابت فصل قبل بوده و در صورت حساب مالی این بازیکن می توانید ببینید که اصلا رقم قرارداد فصل جاری محاسبه نشده است.

وی ادامه داد: قرارداد فصل اول ماهینی ۸۵۰ میلیون، فصل دوم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون و فصل سوم ۸۰۰ میلیون بود که در ردیف ۱۷ صورتحساب مشخص است که کل رقم قرارداد سال سوم طی اصلاحیه، از حساب طلبکاری وی خارج شده و اصلا ماهینی ادعایی درباره سال سوم ندارد هر چند در این فصل ۷ بار هم برای پرسپولیس به میدان رفته است اما چون سازمان لیگ گفته نباید پولی دریافت کند ما هم تابع مقررات هستیم.

وی در پایان گفت: با احتساب پرداختی های هیات مدیره فعلی، ماهینی بالغ بر ۴۰۰ میلیون از فصل قبل طلب دارد. این صورتحساب و مستندات آن دو بار طی نامه تحویل باشگاه هم شده و آنها هم از این موارد مطلع هستند. اگر اسنادی دال بر پرداخت بیشتر وجود داشته باشد قابل بررسی است.


صورتحساب مالی ماهینی منتشر شد +عکس