این آقا سمتی در پرسپولیس ندارد!

به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی در واکنش به اظهارات خوردبین که اعلام کرده او سمتی در این تیم ندارد، اظهار داشت: خوردبین احتمالا سمت من را در پرسپولیس نمی داند. من طی حکمی از سوی مدیرعامل بعد از کنار رفتن از سرپرستی، مدیر تیم شدم. البته اینکه چه وظایفی دارم، مشخص نیست اما تداخلی با کارهای خوردبین نخواهم داشت. بهتر است که به این مسائل دامن نزنیم.


وی در خصوص اینکه خوردبین اعلام کرده او سرتمرین نمی رود، تصریح کرد: من اکثر روزها در تمرین حاضر می شوم و کنار تیم هستم. اتفاقا همین دیروز کنار خوردبین نشستم و هیچ مشکلی هم با او ندارم. امروز با او در این باره صحبت می کنم و نمی خواهم مقابلش قرار بگیرم. در چند روزآینده وظایف من در تیم مشخص می شود تا دیگر شاهد این صحبتها نباشیم.


مدیر تیم پرسپولیس در رابطه با سکوتش در مقابل مشکلات پرسپولیس بعد از تغییرات در کادرفنی اذعان داشت: من زمانی از مشکلات تیم صحبت می کنم که با گفتن آنها به تیمم کمک کرده باشم نه اینکه به مشکلات اضافه کنم. بهتر است مسائل را در خانواده خودمان حل کنیم زیرا همین حالا تیم دچار حاشیه های زیادی است و ما نباید حاشیه جدیدی درست کنیم.


وی در خصوص اظهارات اعضای کمیته انضباطی مبنی بر اینکه بازیکنان متخلف با جریمه ای روبرو نمی شوند، گفت: این درست است که نباید بازیکنان به خاطر حرکتی که در فشار بازی انجام دادند با برخورد شدید روبرو شوند اما به نظرم جریمه مالی قطعا لازم است. جریمه مالی نه به تیم ضربه می زند و نه اینکه باعثتکرار این رفتارها می شود.


پنجعلی در پایان در واکنش به صحبتهای ماهینی مبنی بر اینکه سیاسی استقلالی است و به این تیم کمک مالی می کند، گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد. تا جایی که من با پرسپولیسی داشتم، احساس کردم او پرسپولیسی است و الان هم تمام تلاشش را برای رشد این تیم می کند.