درخشان: اعاده حیثیت می‌کنم

به گزارشافکارنیوز؛حمید درخشان در خصوص مطلب منتشر شده مبنی بر اینکه او با یوسف وکیا بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان تماس گرفته و خواستار حضور او در پرسپولیس شده و حالا فایل صوتی این تماس تلفنی موجود است و به همین دلیل باشگاه فولاد خوزستان می‌خواهد از سرمربی پرسپولیس شکایت کند گفت: واقعا متاسفم که چنین مطالبی مطرح می‌شود و مطمئن باشید اگر آنها نتوانند ادعایشان را ثابت کنند اعاده حیثیت می‌کنم و تا آخر ماجرا هم می‌روم. اگر آنها نتوانند تهمتی که زدند را ثابت کنند من تا آخر پیگیر این ماجرا خواهم شد و اجازه نمی‌دهم با اعتبار و آبروی من اینگونه بازی کنند.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم دلیل آنها برای چنین حرف بیهوده‌ای چه بوده اما این را می‌دانم که خیلی‌ها نشسته‌اند و فقط منتظر حاشیه هستند تا ما را دچار مشکل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی تصریح کرد: گل‌گهر تیم خوبی است و به نظرم بی‌جهت تا این مرحله بالا نیامده‌اند و ما آنها را به هیچ عنوان دست‌کم نمی‌گیریم اما گل‌گهر تیمی است که سپاهان و نفت مسجد‌سلیمان را حذف کرده و قطعا فردا بازی سختی در سیرجان داریم اما همه تمرکز ما روی این بازی‌ است و باید دست‌پر از سیرجان برگردیم البته باید زمین بازی را ببینم و تدابیرم را برای این بازی مشخص کنم.

وی درباره مصدومان پرسپولیس در بازی فردا و همچنین محرومان این تیم در بازی مقابل نفت تهران حدود ۵ بازیکن می‌شود گفت: به هر حال باید با داشته‌هایمان کار کنیم و از بضاعت خودمان استفاده نماییم اما مطمئنا شایسته‌ترین‌ها در زمین بازی می‌کنند.

درخشان درباره حضور دو بازیکن برزیلی در پرسپولیس اظهار داشت: دو بازیکن از برزیل مدنظر ما هستند که صددرصد یکی از آنها در لیگ اصلی برزیل بازی کرده و رزومه خوبی دارند که البته من نمی‌توانم اسم آنها را ببرم اما بازیکنان خوبی هستند.

درخشان در پایان گفت: با حضور این دو برزیلی لیست خارجیهای ما تکمیل میشود و به دنبال یک بازیکن آسیایی هم هستیم اما سایر بازیکنانی که به ما اضافه میشوند ایرانی خواهند بود.