نورمحمدی: پیروزی باارزش پاداش باارزش می‌خواهد

به گزارشافکارنیوز؛رضا نورمحمدی در مورد بازی فردای پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فاصله کمی بین دربی با دیدار ما مقابل گل‌گهر سیرجان وجود دارد. ما فردا بازی مهمی داریم و اگر پیروز شویم جزو چهار تیم نهایی جام حذفی خواهیم بود. بازی سخت و حساسی با گل‌گهر داریم، آنهم در شرایطی که هنوز خسته دربی هستیم و باید در زمینی بازی کنیم که کیفیت مناسبی ندارد.

وی در خصوص دربی احتمالی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که دوباره با استقلال بازی کنیم اما ترجیح می‌دهیم در جام حذفی با ذوب‌آهن بازی کنیم، چون در آن بازی میزبان هستیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشردگی بازی‌های این تیم در مقطع فعلی عنوان کرد: در مقطعی از فصل هر ۱۰ روز یکبار بازی می‌کردیم و حالا باید با استراحتی سه روزه به میدان برویم. فعلاً که به اجبار باید این شرایط را تحمل کنیم. واقعاً فشردگی بازی‌ها زیاد است. با این شرایط بازیکنان مصدوم و محروم را هم حساب کنید. فکر کنم برای بازی با نفت به زور و زحمت تعداد بازیکنان ما به ۱۱ نفر برسد. امیدوارم که بازی با گل‌گهر بدون تلفات باشد تا با همین تیم نصفه و نیمه به مصاف نفت تهران برویم.

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش پیروزی مقابل استقلال را گرفته‌اند یا خیر گفت: الان شنیده‌ام می‌خواهند فقط دو سکه به بازیکنان بدهند. این مسئله بازیکنان را نگران کرده است. برد باارزش پاداش باارزش هم می‌خواهد و مسئولان باید بدانند پرداخت پاداش خوب در روح و روان بازیکنان تأثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: طبق معمول برای پرداخت پاداشها بدقولی صورت گرفت. با این حال مسئولان بدانند که خیلی از بچهها پاداش این بازی را نذر پیروزی تیم کرده بودند و این پاداشها در جیب کسی نمیرود. البته در شرایط فعلی مهمتر از پاداش طلبهای گذشته است و انتطار داریم که طلبهایمان را به موقع پرداخت کنند.