قلعه نویی، سرمربی محبوب رسانه ها!

به گزارشافکارنیوز؛تیم استقلال در هشت هفته پایانی نیم فصل اول لیگ چهاردهم رکودرهای جالبی از خود به جای گذاشت و با کسب تنها ۶ امتیاز از ۸ بازی رکورد بدترین دوره استقلال را رقم زد.

تحمل سه شکست متوالی و شکست در دربی نیز در کارنامه این فصل استقلال ثبت شده است.

جالب اینجاست کسب این نتایج ضعیف برای هر تیمی رسانه ها را به شدیدترین انتقادات به سرمربی و هئیت مدیره آن تیم وادار می کرد. اما در مورد استقلال این روند خیلی آرام و ملاطفت آمیز پیش می رود.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال با کسب نتایج ضعیف در نیم فصل اول لیگ چهاردهم از طرف هیئت مدیره همچنان مورد حمایت قرار می گیرد که البته این عمل در نوع خود از طرفی هم مثبت و پسندیده می باشد. اما جالب اینجاست که این بار رسانه ها نیز صبر بیشتری پیدا کرده اند و انتقادات خود را آرام تر پیش می برند.

با مروری براتفاقات رخ داده در دیگر تیم تهرانی متوجه میشویم که شرایط کاملا متفاوت است. انتقادات رسانه ها به علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس از همان اولین نتایج ضعیف این تیم شروع شد و تا برکناری وی نیز به شدت ادامه پیدا کرد.

اما با دید خوشبینانه می توان این تناقض در رفتار رسانه ها را شاید مربوط به محبوبیت یک سرمربی در رسانه ها و عدم محبوبیت دیگری دانست! شاید هم باید برخی از اعتراضات شدید رسانه ها را با هدف گذاری مشخصی که از قبل انجام شده بدانیم!!