اظهارت گل محمدی بعد از حذف کردن پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم. فکر می کنم نیمه اول با توجه به حساسیت بالا کیفیت نداشت و نیمه خوبی برای دو تیم نبود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش افزود: نیمه اول جو خیلی سنگین بود و گل خیلی بدی خوردیم اما بعد از گل تمرکزمان را نگه داشته و با استفاده از پاس‌های کوتاه توانستیم به گل برسیم. من فکر می‌کنم شایسته برد بودیم و این پیروزی را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می کنم.



وی درخصوص اینکه چرا بعد از گل‌های تیمش خوشحالی نکرد گفت: طبیعی است ریشه من مشخص است و من ذاتا پرسپولیسی‌ هستم و دوست ندارم شکست و گل خوردن پرسپولیس را ببینم.



وی درپاسخ به این سوال که اگر اومانیا اخراج نمی‌شد تیمش به مرحله بعد صعود می‌کرد گفت: جواب دادن به این سوال سخت است باید یک ۹۰ دقیقه دیگر بازی کنیم تا آن وقت ببینیم پرسپولیس با این شرایط به ما می‌باخت یا خیر اما مدافع حریف روی فشار تیم ما مجبور شد که خطای هند کند و به همین دلیل اخراج شد.



سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا در فینال منتظر پدیده است یا نفت تهران گفت: فرصت تا فینال جام حذفی خیلی زیاد است و هر دو تیمی که گفتید با شایستگی به اینجا آمدند. من نمی‌توانم الان در این مورد حرفی بزنم.



وی همچنین در پاسخ به این سوال که تیمش چند هفته است بازی‌های باخته را با برد عوض می‌کند و چرا این اتفاق می‌افتد گفت: ما هم از لحاظ تکنیکی و هم روحی شرایط خوبی داریم و از ۵ بازی آخر در ۴ مسابقه اول گل خورده‌ایم بعد گل‌ها را جبران کرده‌ایم که این نشان‌دهنده تمرکز بالای تیم من است. از سوی دیگر باید نگران هم باشیم که راحت گل نخوریم.



وی در پایان در خصوص اظهارات سعید آذری مبنی براینکه گل محمدی میتوانست در بازی با استقلال روی نیمکت بنشیند و در بازی لیگ محروم باشد گفت: حقیقتا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و تنها کسی که میتواند از باشگاه ما پاسخگوی این صحبتها باشد خود آذری است اما منتظر جواب هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ داده است.