انتقاد کلانی از سرمربی پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،حسین کلانی با ابراز بی اطلاعی از برگزاری جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد. چه کسی گفته که قرار است این جلسه برگزار شود؟

وی درباره اینکه حمید درخشان پس از خارج شدن از باشگاه پرسپولیس این موضوع را به خبرنگاران اعلام کرده بود، تاکید کرد: درخشان سرمربی و مسئول فنی تیم است. نمی‌دانم ایشان از کجا مطلع شده است. اگر قرار باشد جلسه هیات مدیره یا جلساتی در این حد برگزار شود، ارتباطی به حمید درخشان ندارد. نمی دانم او از کجا اطلاع یافته چون اصولا دبیر هیات مدیره چنین مسائلی را به اعضای هیات مدیره اعلام می‌کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی من به عنوان یکی از اعضای این هیات، حق ندارم که اعلام کنم جلسه چه زمانی تشکیل می‌شود. فقط رئیس هیات مدیره باشگاه است که می‌تواند درخواست جلسه فوق العاده داشته باشد و از طریق دبیر دفترش و نه حتی خودش، بقیه را در جریان بگذارد.

کلانی ادامه داد: روز گذشته جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد. من به همراه سلیمی دیرتر به این جلسه رسیدیم. وقتی در جلسه حضور یافتم حمید درخشان را هم دیدم که گفت با خادم جلسه‌ای را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: خادم به من گفت درخشان در این شرایط دنبال وضعیت تیم بوده و دنبال جذب شش بازیکن است. من هم به خادم گفتم این مسائل ارتباطی به درخشان ندارد که با شما مطرح کرده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: برای جذب بازیکن و تقویت تیم باید ابتدا سرپرست تیم را در جریان قرار داد و سرپرست هم مسائل را به کمیته عالی فنی منتقل می‌کند. تصمیمات در کمیته عالی فنی به هیات مدیره می‌رسد و سپس تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

کلانی در پاسخ به این سئوال که "آیا از نظر او درخشان در پرسپولیس سر خود عمل میکند"؟ گفت: خیر منظور من این نیست. درخشان هم نگران شرایط پرسپولیس است. بخصوص اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است. الان همه پرسپولیسیها بسیج هستند تا شرایط را بهبود ببخشند. درخشان هم به عنوان یکی از مسئولان تیم باید پاسخگو باشد. مردم مرا که بازخواست نمیکنند؛ طبیعتا درخشان به عنوان سرمربی در معرض بازخواست مردم قرار دارد برای همین او هم نگران است.