به گزارش افکارنیوز، جهانگیر سیدعباسی درخصوص نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و قهرمانی تیمش اظهار داشت: نسبت به سال گذشته تیم‌های شهرستانی مشکلات کمتری داشتند، چراکه هفته‌ای یک بازی انجام می‌شد. با این شرایط اگر طوری برنامه‌ریزی شود که تا انتهای هفته‌ای یک بازی انجام دهیم هم کیفیت لیگ بالاتر می‌رود و هم اینکه تیم‌ها می‌توانند بهتر برنامه‌ریزی کنند و بازیکنان کمتر آسیب می‌بینند.

وی ادامه داد: برخی تیم‌های تازه وارد در سطح سوپر لیگ نیستند؛ البته برخی تیم‌ها هم واقعاً خیلی خوب کار می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به وزارت دفاع اشاره کرد. امسال لیگی داریم که کیفیت بالاتری نسبت به سال گذشته دارد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: برای تعطیلات نیم فصل نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم، چون زمان زیادی نداریم. تنها ۳ روز تمرینات را تعطیل کردیم و فقط وزنه زدیم؛ از دوشنبه هم کارهای توپی را اضافه می‌کنیم.

سیدعباسی عنوان کرد: از ابتدا اولویت ما جذب بازیکنان بومی بود و می‌خواستیم با بازیکنان بومی نتیجه بگیریم. اگر بخواهیم بازیکن جدید بگیریم باید بازیکنان بومی خود را آزاد کنیم که این کار خلاف برنامه‌ریزی اولیه خودمان است. بیش از ۹۰درصد تیم ما بومی است و نمی‌خواهیم اولویت خود را زیر پا بگذاریم.

وی درمورد جدایی سعید معروف از این تیم تصریح کرد: چیزی نشنیده‌ام؛ لطفاً با این حرف‌ها ما را اذیت نکنید. اگر سعید برود هم نکات مثبتی دارد و هم نکات منفی؛ رفتن معروف برای من و تیم ارومیه یک اتفاق بد است، چراکه وی جایگزین ندارد و با رفتنش تیم ناقص می‌شود. برخی‌ها در تهران مافیایی راه انداخته‌اند و می‌گویند ارومیه از حالا قهرمان است و با رفتن سعید قطعاً آنها خوشحال خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اگر بخواهیم از نگاه ملی به این اتفاق نگاه کنیم باید بگوییم که یک اتفاق فرخنده است که میتواند به سود والیبال ایران باشد. از روز دوشنبه تمرینات را شروع میکنیم و تا آن زمان قطعاً تکلیف سعید معروف هم روشن میشود.