آخرین وضعیت تیم ملی قبل از سفر به سیدنی

به گزارش افکارنیوز، مهدی محمدنبی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: ملی‌پوشان دو بازی تدارکاتی را در اردوی آفریقای جنوبی برگزار کردند و امکان برگزاری بازی سوم تدارکاتی نیز برای تیم ملی در این اردو وجود دارد که اگر انجام شود برای این تیم شرایط بسیار خوبی را به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: تیم ملی بعد از بازگشت دو روز را به استراحت پرداخته و پس از آن نفرات ملی‌پوش با حضور در اردو خود را برای دیدار یکشنبه آینده با فلسطین آماده خواهند کرد.

نبی با بیان اینکه ملی‌پوشان ساعت ۲۲ دوشنبه آینده تهران را از مسیر دوبی به مقصد سیدنی ترک خواهند کرد، در مورد کمپ تیم ملی در این شهر گفت: قرار است ملی‌پوشان در آکادمی فوتبال فدراسیون استرالیا اردوی نهایی خود را برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا برگزار کنند. همچنین هتل محل اقامتی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است فقط ۲۰ دقیقه تا این آکادمی فاصله دارد و در مجموع شرایط خوبی را در استرالیا برای تیم ملی تدارک دیده‌ایم و شرایط برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام ملت‌ها فراهم شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال، با اشاره به برگزاری دیدار تدارکاتی با فلسطین در این خصوص گفت: طی یکی دو روز گذشته کارهای مربوط به سفر این تیم به کشورمان را انجام دادم و قرار است آخرین دیدار تیم ملی قبل از سفر به استرالیا با فلسطینی‌ها انجام شود ضمن اینکه ما در اردوی استرالیا نیز در تاریخ ۱۴ دی‌ماه یک دیدار تدارکاتی دیگر را با تیم ملی عراق برگزار خواهیم کرد تا برای حضور در جام ملت‌های آسیا از هر لحاظ آماده شویم.

نبی در پاسخ به این سؤال که آیا او نیز همراه با ملی‌پوشان راهی استرالیا خواهد شد یا خیر، ‌ گفت: باید ابتدا شرایط را بسنجیم. در حال حاضر بیشترین دغدغه من این است که کارهای تیم ملی را فراهم کنیم تا بتوانیم بدون نگرانی خاصی یک اردوی کامل را برای ملی‌پوشان فراهم آورده و آنها با یک آرامش خاطر راهی جام ملت‌ها شوند.

وی با بیان اینکه لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملتهای ۲۰۱۵ آسیا پس از بازی با فلسطین اعلام خواهد شد در پاسخ به این سؤال که لژیونرهای تیم ملی چه زمانی به اردوی تیم ملی خواهند پیوست، گفت: ما تقاضانامههای خود را به باشگاههای این بازیکنان ارسال کردهایم و حتی بلیت نیز برای آنها تهیه شده است اما هفته آینده مشخص میشود که آنها به اردوی تیم ملی در تهران ملحق میشوند و یا در سیدنی این اتفاق خواهد افتاد.