بلاتکیفی در سنگربانی استقلال

به گزارش افکارنیوز، کریم بوستانی درباره شرایط تیمش در نیم فصل اول لیگ گفت: ما شروع بسیار خوبی داشتیم. در نبود بازیکنان ملی‌پوش خود در ۷ بازی اول فصل عالی بودیم اما در بازگشت ملی پوشان و مصدومان نتوانستند به خوبی با تیم هماهنگ شوند و ما افت تیمی داشتیم. در کل در جمع بندی نیم فصل اول باید بگویم متاسفانه امتیازات زیادی از دست دادیم اما این باعثنمی شود تا در نیم فصل دوم برای کسب قهرمانی تلاش نکنیم. فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و می توانیم مجددا به صدر باز گردیم. ان‌شاالله با جذب چند بازیکن جدید بتوانیم به خوبی امتیازات را کسب کنیم و این موضوع دور از دسترس نیست. ایمان دارم با تقویت تیم می توانیم نیم فصل موفقی را داشته باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره چرایی جدایی داسیلوا افزود: داسیلوا در بدو ورود به استقلال اصلا آماده نبود. نزدیک به سه ماه از تمرینات دور بود اما به مرور زمان با حضور در تمرینات به سطح خوبی رسید. داسیلوا دروازه بان بزرگ، کارنامه دار و بسیار با اخلاقی بود و در میان خارجی هایی که به ایران آمده بودند از نظر اخلاقی بسیار نمونه بود اما چون دیر آماده شده بود نتوانستیم از وی استفاده کنیم. ما فروزان را درون دروازه داشتیم که شرایط بسیار خوبی داشت و من به سیستم چرخشی اعتقادی ندارم و استفاده از این سیستم در تیمهای دیگر لیگ نشان می دهد که این موضوع می توانست چه لطماتی به تیم بزند. فروزان دروازه‌بان اول ما بود و شرایط خوبی داشت و بازی دادن به داسیلوا می توانست به هر دو آنها لطمه بزند.

بوستانی درباره وضعیت محسن فروزان در نیم فصل اول اضافه کرد: از نظر من و آقای قلعه نویی فروزان نیم فصل بسیار خوبی داشته است و حضور او در تیم ملی سندی برای این حرفهای من است. فروزان دروازه بان جوان و شجاعی است و در تیم بزرگی مانند استقلال به خوبی جا افتاده است. او در این نیم فصل عملکرد خوبی داشته است و معتقد هستم گل بد دریافت نکرده است. نباید فراموش کنیم که فروزان در دو بازی برای استقلال ۶ امتیاز به دست آورد اما متاسفانه دیگران فقط فروزان را می بینند و به دروازه بانهای دیگر توجهی نمی کنند. البته نمی خواهم بگویم او اشتباهی نداشته است اما نمایش او در این نیم فصل مورد رضایت مجموعه کادر فنی استقلال هست.

وی ادامه داد: همه به این قضیه که خط دفاع ما مشکل دارد و عملکرد خوبی ندارد آگاه هستند. بازیکنان بزرگی در خط دفاع داریم که همگی از ملی پوشان کشورمان هستند اما متاسفانه گل‌های بد و بچه گانه ای خوردیم که حقمان نبوده است و نباید فروزان را به خاطر این گل‌ها بازخواست می کنند. متاسفانه رسانه ها به یک سری دلایل تنها بر روی عملکرد او زوم کرده اند و حساسیست بی دلیلی ایجاد کرده اند.

بوستانی در پایان تصریح کرد: دوشنبه به تهران باز خواهم گشت و تمرینات خود را برای حضور هر چه بهتر در نیم فصل دوم آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی دروازه بانهای تیم استقلال در حالی از محسن فروزان حمایت کرده که سرمربی این تیم خواستار جذب وحید طالب لو شده و مسئولان این باشگاه هم شب گذشته قرارداد طالب لو با این باشگاه را امضا کردهاند.