صندلی مدیرعامل خالی خواهد ماند

به گزارش افکارنیوز، مهدی خواجه وند در خصوص مسائل و مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قرار شده هیأت‌مدیره عملیاتی‌تر به مسائل باشگاه ورود پیدا کند و خبرهای خوشی در روزهای آینده خواهید شنید.

وی در مورد اینکه آیا قرار است مدیرعامل جدید معرفی شود اظهار داشت: چنین تعریفی را تاکنون نداشته‌ایم بلکه خبرهای خوش مبنی بر این است که با توجه به اینکه روزهای سختی را باشگاه پرسپولیس سپری می‌کرده قرار است از این فضا خارج شود و به صورت مشخص‌تر هیأت‌مدیره به مسائل ورود کند. زمانی که سیاسی بازداشت شد غافلگیرکننده بود و حالا باید سعی کنیم تا از این مسائل خارج شویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا سیاسی پس از آزادی می‌تواند به فعالیت خود به عنوان مدیر‌عاملی در باشگاه ادامه دهید تاکید کرد: چنین مسئله‌ای هنوز اعلام نشده است. من با نگاه کلی اعلام می‌کنم که اگر قرار کیفری برای یک نفر صادر شود این موضوع مانع اشتغال او نیست و باعثنمی‌شود که او از سمت خود برکنار شود.

وی افزود: هم‌اکنون دو موضوع مطرح است یکی اینکه اعضای هیأت‌مدیره به مسائل اجرایی باشگاه رسیدگی کنند زمانی که سه عضو هیأت مدیره پای مصوبات را امضا کنند آن مصوبات قدرت اجرایی پیدا می‌کنند و یا اینکه شخصی مسئولیت این کارها را برعهده بگیرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مذاکراتی با برانکوایوانکوویچ صورت گرفته گفت: اعضای هیأت مدیره و مسئولان باشگاه به صورت رسمی مذاکره‌ای با هیچ مربی‌ای نداشتند. سیاست باشگاه این است که از حمید درخشان حمایت کند تا با قدرت به کار خود ادامه دهد.

خواجه‌وند در خصوص اینکه گودرزی اعلام کرده اگر سیاسی آزاد نشود فرد دیگری باید به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود گفت: ما انتظار داشتیم که هر روز صبح سیاسی را ببینیم اما این موضوع با تاخیر روبرو شده و قطعا اتفاقاتی خواهد افتاد تا کسانی یا هیأت‌مدیره بتوانند اقدامات مدیرعامل را انجام دهند.

وی در خصوص اینکه آیا مذاکرهای با والتر زنگا برای پذیرفتن سرمربیگری پرسپولیس انجام شده یا خبر گفت: به هیچ عنوان با هیچ مربیای ما مذاکره نکردهایم.