تنها با نظر وزارت ورزش سیاسی می رود

به گزارش افکارنیوز، حسین کلانی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من به همه دوستان خبرنگار در چند روز اخیر گفته‌ام هر خبری که از قول سخنگوی باشگاه یا سخنگوی وزارت ورزش می‌شنوند باور کنید نه اخباری که بعضی رسانه‌ها مدام انعکاس می‌دهند.

وی تاکید کرد: چه کسی گفته قرار است مدیرعامل تعیین کنیم؟ چرا برخی رسانه‌ها سعی می‌کنند مردم را امیدوار و یا ناامید کنند؟ بهتر است فقط افراد مسئول در باشگاه پرسپولیس درباره چنین مسائلی اظهار نظر کرده و رسانه‌ها این صحبت‌ها را انعکاس دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: امروز و تا الان هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه نداده به این خاطر که تعدادی از اعضا از جمله آقایان مونسان و کاشانی در مسافرت هستند اما فعلا تصمیم گرفته شده تا عضوی از هیئت مدیره که طاهری است کارهای اجرایی باشگاه را پیش ببرد و چنانچه در آینده نیازی باشد هیئت مدیره تشکیل جلسه خواهد داد.

کلانی تاکید کرد: با توجه به اینکه باشگاه در یک ماه آینده قرار است واگذار شود سعی می‌کنیم در این مدت کارها را پیش برده و اجازه ندهیم خللی در برنامه‌های تیم به وجود بیاید. تا آن زمان هم مدیرعامل همچنان سیاسی خواهد بود و ما الان فکر می‌کنیم او به مسافرت رفته و کارها را به اعضای هیئت مدیره سپرده است. در حال حاضر طاهری امور مربوط به نقل و انتقالات را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه برای جذب بازیکن اقدام کرده است یا نه، گفت: درخشان لیستی به ما نداده است. البته شاید او لیست خرید خود را به منتقمی و یا طاهری داده و من بی‌اطلاعم اما مطمئنا باشگاه پیگیر این مسئله است و برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی اقدام خواهد کرد.

کلانی با تاکید بر اینکه باشگاه هیچ برنامه‌های برای تغییر کادر فنی ندارد، گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم حمید درخشان سرمربی پرسپولیس خواهد ماند و ما نه با برانکو بلکه با هیچ مربی دیگری مذاکره‌ نکرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گودرزی اعلام کرده سیاسی از زندان آزاد نخواهد شد، گفت: من چنین چیزی از وزیر ورزش نشنیدم و دلیلی هم نمی‌بینم که درباره آن صحبت کنم. تا آنجا که وکلای وزارت و باشگاه به ما اطلاع داده‌اند سیاسی در روزهای آتی از زندان آزاد خواهد شد.

کلانی در خاتمه در خصوص اینکه مشکلات مالی پرسپولیس به چه شکل حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارگانهای کشور از جمله فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، وزارت ورزش و استانداری تهران به ما قول دادهاند تا کمک مالی به باشگاه داشته باشند. از آنجا که پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان است کمک به این باشگاه از سوی ارگانهایی که نام بردم از لحاظ قانونی اشکالی ندارد. چنانچه تیم در لیگ قهرمانان حضور نداشت شاید در آن صورت خیلی واجب نبود به باشگاه کمک شود اما الان بحث ملی در میان است و کمک به باشگاه پرسپولیس از واجبات است.