بازنشستگی آرش برهانی در آمریکا

به گزارش افکارنیوز، برهانی به مسئولان تیم استقلال اعلام کرد که نمی تواند در سفر به کیش این تیم را همراهی کند اما این در حالی است که وی قصد سفر به کشور دیگری را دارد تا در خصوص مسائل مربوط به خود اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است این بازیکن با شرایطی خاص مشغول انجام دادن کارهای مربوط به خود شده است و تصمیم دارد که برای اقامت با سفر به امریکا اوضاع را مساعد کند.

این بازیکن به این کشور سفر کرده است تا مسائل مربوط به اقامت و ویزای خودرا سرو سامان دهدو پس از آن خود را در تمرینات به قلعه نویی معرفی کند.

شایان ذکر است این بازیکن در نیم فصل دوم نیز استقلال را همراهی می کند و از این تیم جدا نشد تا برای فصل بعد در این خصوص تصمیم گیری کند.

برهانی قصد دارد به کشور امریکا رفته و پس از پایان فوتبالش به این کشور رفت و آمد کند و به همین دلیل تمام اقدامات را انجام می دهد تا مشکلی برایش پیش نیاید.

از طرفی وی قصد دارد این سال‌ها را در استقلال سپری کند تا پس از سفر به امریکا پشیمان نشود.

البته امکان اینکه وی برای بازی در لیگ این کشور نیز اقدام کند وجود دارد زیرا برهانی جزو نفراتی است که قصد دارد به مدت طولانی در این کشور اقامت و رفت و آمد داشته باشد.

قرار است این بازیکن ظرف چند روز آینده به کیش سفر کرده و خود را به قلعه نویی معرفی کند تا برای ادامه مسابقات در اردوی تیم آماده شود.