بازیکن دورگه مدنظر درخشان با ۴ قهرمانی

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان برای تقویت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راه این تیم در لیگ برتر و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظرش است که در این راستا صحبت از جذب یک بازیکن فلسطینی اما دورگه به میان آمده است.

الکسیس پاتریسیو نورامبوئنا بازیکن دورگه فلسطینی - شیلیایی است که مد نظر حمید درخشان قرار دارد و به نظر می‌رسد این بازیکن در صورت فراهم شدن شرایط و موفقیت در تست پزشکی جایگزین میثم حسینی در دفاع چپ پرسپولیس خواهد بود.

نورامبوئنا اصلیتی فلسطینی دارد اما متولد شیلی است و ۳۱ مارس ۱۹۸۴ در شهر سانتیاگوی شیلی متولد شده است.

این بازیکن در حال حاضر در تیم جی کی اس بلچاتوف لهستان عضویت دارد و مدافع میانی دفاع چپ این تیم به حساب می‌آید که ۱۳ بازی برای پلچاتوف به میدان رفته اما موفق به گلزنی نشده است. البته نورامبوئنا در تیم یونیون اسپانولای شیلی ۱۲۲ بازی انجام داد و تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است همچنین نورامبوئنا در تیم نوبلنزه ۶ بازی به میدان رفته و نتوانسته گلی برای این تیم به ثمر برساند.

این بازیکن ۱۷۶ سانتیمتری که مد نظر پرسپولیسی‌ها قرار دارد اولین بازی ملی خودش را در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۲ برای تیم ملی فلسطین انجام داده و تاکنون در ۵ بازی ملی برای کشورش به میدان رفته است.

الکسیس نورامبوئنا همراه با تیم یونیون اسپانولا در سال ۲۰۰۵ قهرمان شیلی شده و در سال ۲۰۰۹ و در جام حذفی لهستان با تیم بیلیا چوتوک قهرمان شده است. همچنین با تیم بیلیا چوتوک نورامبوئنا قهرمان سوپر جام لهستان در سال ۲۰۱۰ شده است.

گفتنی است در سال ۲۰۱۳ تیم بلچاتوف قهرمان لیگ لهستان شده که در این تیم الکسیس پاتریسیو نورامبوئنا روز هم حضور داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بجز این بازیکن دورگه اسماعیل ضرغام مدافع تیم ملی عراق هم مدنظر سرخپوشان قرار دارد و باید دید در نهایت کدام بازیکن جذب پرسپولیس خواهد شد.