نظری جویباری: هیچ کس از من حمایت نکرد

به گزارش افکارنیوز، درباره قهر کرار جاسم که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به همراه استقلال به کیش نرفت، اظهار داشت: قرار بود استقلال ۲۰ دی ماه راهی کیش شود که این سفر زودتر از این تاریخ صورت گرفت. تا پیش از ۲۰ دی قرار بود به بازیکنان پول دهیم که هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رفتن بهرام افشارزاده به سفر خارج از کشور کار را برای همه سخت کرده است، تصریح کرد: کرار چند بار با ما درباره مطالباتش صحبت کرده بود و به او قول داده بودیم که به تعهداتی که داده‌ایم، عمل کنیم. کار او اخلاقی نیست اما باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند. بازیکنان فعلی حرفه‌ای نیستند و تنها در پول گرفتن حرفه‌ای‌اند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی از او خواسته مشکل کرار جاسم را حل کند، گفت: قلعه‌نویی درباره کرار با من صحبت کرد تا مشکل حل شود اما باید پولی به باشگاه برسد تا علاوه بر کرار پول سایر بازیکنان را نیز بدهیم. امروز(یک‌شنبه) بازیکن آلمانی ما هم برای شرکت در تست پزشکی به ایران می‌آید و قطعا او نیز پول می‌خواهد. امیدوار هستیم هر چه زودتر با کمک اعضای هیئت مدیره این مشکلات را حل کنیم.

مدت‌ها است که گفته می‌شود حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که در زندان به سر می‌برد، علاوه بر اسپانسری پرسپولیس، اسپانسر استقلال نیز است و برخی‌ها اعتقاد دارند که با زندانی شدن سیاسی، استقلال به مشکل مالی خورده است. نظری جویباری در واکنش به این موضوع گفت: خبر ندارم که سیاسی چه نقشی در استقلال دارد چون تا جایی که می‌دانم، نماینده اسپانسر باشگاه استقلال، «سبک‌دست» است و به او اعتماد داریم.

معاون ورزشی استقلال در خصوص اختلاف بین امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری عنوان کرد: پورحیدری و قلعه‌نویی از بزرگان استقلال هستند و قصد ندارم وارد جزئیات اختلاف آنها شوم. هم پورحیدری و هم قلعه‌نویی از یکدیگر گلایه‌ و توقعاتی دارند. پورحیدری تجربه زیادی دارد که می‌خواهد آن را در اختیار قلعه‌نویی قرار دهد اما در سوی دیگر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی شرایط خودش را دارد.

وی در مورد اظهارات محمد قاضی که گفته بود، نظری جویباری از اسم استقلال برای شرکتش خرج می‌کند، گفت: توقع داشتم باشگاه استقلال وارد این ماجرا شود اما زمانی که متوجه شدم که باشگاه سکوت کرده، خودم دست به کار شدم و از قاضی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردم. قاضی باید در دادگاه حاضر شود تا به اتهامی که به من زده است، پاسخ دهد.

نظری‌جویباری افزود: برای باشگاه استقلال متاسفم که از من دفاع نکرد. توقع داشتم که باشگاه از معاون خود حمایت کند اما نه تنها حمایتی نکرد، بلکه برخی‌ها در باشگاه نشان دادند که خودشان در این ماجرا نقش داشته‌اند. یکسری اتفاقات پشت پرده درون باشگاه می‌افتد که اگر ادامه داشته باشد، درباره آنها صحبت خواهم کرد.

معاون ورزشی استقلال در پایان عنوان کرد: باید فرقی بین فردی که صادقانه کار میکند با فردی که علیه استقلال کار میکند، باشد.