کی روش رو بازی نکرد

به گزارش افکارنیوز، مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق در دیدار دوستانه گفت: هر دو تیم با بازیکنان ذخیره وارد زمین شدند و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دوست نداشت دستش را «رو» کند. در نیمه اول موقعیت‌هایی توسط وریا غفوری بدست آوردیم ولی تبدیل به گل نشد.

وی با بیان اینکه ایران تیم برتر میدان بود، تصریح کرد: عراق شبیه ایران بازی می‌کند و جزو تیم‌های تکنیکی حوزه خلیج فارس است. تعجب کردم که ایران با تیمی چون عراق بازی کرد چون کی‌روش همیشه دوست دارد با تیم‌های ضعیف بازی کنیم. باید بدانیم جام ملت‌ها با بازی دوستانه تفاوت دارد و همه تیم‌ها با قدرت شرکت می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی شانس کمی برای صعود از گروه خودش دارد، اظهار داشت: اگر تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی که از ایران می‌ترسند، همگروه ما بودند، شانس صعود از گروه‌مان را داشتیم اما صعود از گروهی که همه حریفان تیم‌های عربی هستند، سخت است.

فنونیزاده با بیان اینکه در بیشتر بازیها مقابل تیمهای عربی ذلیل هستیم، گفت: ممکن است تیمهای عربی با هم تبانی کنند و اجازه صعود به ایران را ندهند اما با این حال امیدوارم تیم ملی نتایج مناسبی کسب کند.