جایگزین جاسم کرار با موتور به فرودگاه رفت!

به گزارش افکارنیوز، آبی‌پوشان در این جزیره خوش آب و هوا به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی‌ می‌پردازند تا با رسیدن به آمادگی کامل ناکامی‌های نیم‌فصل اول‌شان را جبران کنند. پرواز استقلال به کیش رأس ساعت ۷:۳۰ بود، بازیکنان طبق قرار قبلی باید یک ساعت زودتر در فرودگاه مهرآباد حاضر می‌شدند و این اصلاً باب میل‌شان نبود! بازیکنان استقلال یکی یکی با حالت خواب‌آلود به سالن پرواز می‌آمدند و زیرلب از ساعت پرواز غر و لند می‌کردند. چند نفری به شوخی با دیدن میرشاد ماجدی گفتند: آقا نمی‌شد دیرتر به کیش می‌رفتیم تا چند ساعتی بیشتر بخوابیم!


همه استقلال علیه کرار
نام جاسم کرار با حاشیه و جنجال گره خورده است. او از ابتدای فصل با سریالی از رفتارهای غیرحرفه‌ای برای استقلال مشکلات زیادی به وجود آورده است. دیروز وقتی همه بازیکنان در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و خبری از این بازیکن عراقی نبود یکی از اعضای کادرفنی به شوخی گفت حتماً دوباره قهر کرده است! اگرچه او این حرف را به شوخی بر زبان آورد اما دقایقی بعد آن جمله طنز به واقعیت تبدیل شد. میرشاد ماجدی هرچه با موبایل کرار تماس گرفت خاموش بود. پیگیری‌های او در نهایت جواب داد و پیغام کرار به استقلالی‌ها منتقل شد. من به کیش نمی‌روم. پولم را نداده‌اند و تا زمانی که پول نگیرم نه با استقلال تمرین می‌کنم و نه به اردو خواهم رفت. این پیغام، کادرفنی استقلال را دگرگون کرد. بازیکنان این تیم که شاهد اتفاقات افتاده بودند شروع به اظهارنظر درباره این اتفاق کردند. برخی از آنها می‌گفتند: او تا حالا هرکاری خواسته کرده و کسی حرفی نزده است. یک روز قهر می‌کند. یک روز مرخصی می‌رود. یک روز دعوا می‌کند و حالا هم از این، هرکس دیگری جای کرار بود تا حالا هزار بار اخراج شده بود. الان هم به خاطر پول نیامد. حالا صبر کنید پولش را می‌دهند و کرار چند روز دیگر با سلام و صلوات به کیش می‌آید!


برهانی نبود، تدارکات و پزشک هم نرفتند
آرش برهانی دیگر بازیکن استقلال بود که به کیش نرفت. البته او برخلاف کرار نه قهر کرده است و نه مشکل مالی دارد. بلکه این بازیکن برای گرفتن ویزای آمریکا راهی ترکیه شده است و دوشنبه بعدازظهر به اردوی استقلال ملحق می‌شود! دکتر ستوده و مدد جباری نیز دیروز به کیش نرفتند. این دو نفر امروز و پس از رسیدگی به کارهای شخصی‌شان راهی جزیره خواهند شد.


بازیکن استقلال با پیک موتوری به فرودگاه رفت
وقتی مربیان استقلال مطمئن شدند باید بدون کرار به کیش بروند خیلی سریع با یکی از بازیکنان جوان استقلال که در تیم‌ ملی جوانان عضویت دارد تماس گرفته و از او خواستند خودش را به فرودگاه مهرآباد برساند. حسینی نیم‌ساعت بعد به فرودگاه رسید و همه از این زود رسیدن متعجب شدند. این بازیکن درباره زود آمدنش گفت: خانه‌مان نزدیک فرودگاه است و با پیک موتوری آمدم.


سکوت درباره صادقی
هواداران استقلالی که در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند به محض دیدن چهره‌های محبوب‌شان نزدشان رفته و به گرفتن امضا و عکس یادگاری پرداختند. برخی از آنها درباره وضعیت استقلال و نیم‌فصل دوم لیگ برتر سؤالاتی را از کادرفنی این تیم پرسیدند. نکته جالب زمانی بود که یکی از حاضران درباره امیرحسین صادقی از سرمربی استقلال پرسید و او ترجیح داد در مقابل این پرسش سکوت اختیار کند.


جلسه در لابی هتل
استقلالی‌ها پس از رسیدن به کیش مورد استقبال مسئولان جزیره قرار گرفتند، اعضای این تیم با اتوبوسی که از قبل تدارک دیده شده بود راهی هتل ایران شدند. آنها به محض رسیدن راهی اتاق‌هایشان شدند تا به استراحت بپردازند. در این هنگام کادرفنی و سرپرست استقلال به جای رفتن به اتاق‌هایشان در لابی هتل ماندند و جلسه‌ای را برگزار کردند، جلسه‌ای که به حاشیه جاسم‌ کرار مربوط بود. به نظر می‌رسد این بار و برخلاف دفعات گذشته برخوردی شدید با کرار صورت بگیرد.


اولین تمرین
اولین جلسه تمرین استقلال دیروز ساعت ۱۸ در کیش برگزار شد. قرار است پس از هماهنگی مسئولان مربوطه از امروز ساعت تمرینی استقلال تغییر کند. باتوجه به حضور سپاهان، پدیده، استقلال و چند تیم دیگر برنامههای تمرین حسابی شلوغ است. البته طبق برنامه تنظیمی، تمرينات آبیپوشان در دو نوبت برگزار میشود.