توقع حضور در فینال جام را داریم

به گزارش افکارنیوز، در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: ‌ بازی خوبی بود هرچند که دیدارهای دوستانه ملاک نیست با این حال بچه‌ها تلاش خوبی داشتند و امیدوارکننده ظاهر شدند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان نشان دادند آمادگی خوبی دارند و اگر شرایط روحی و روانی‌شان مانند شرایط جسمانی‌شان خوب باشد به طور حتم می‌توانیم در جام ملت‌ها کارهای بزرگی انجام دهیم.

کفاشیان در مورد اینکه آیا توانایی صعود به مراحل بالاتر جام ملت‌ها داریم، گفت: خواسته همه ما و کی‌روش همین است ما نباید با پیروزی مقابل عراق مغرور شویم. نتیجه این دیدار به هیچ وجه ملاک نبود و امیدوارم در بازی‌های اصلی بتوانیم به پیروزی رسیده و تا قهرمانی پیش برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نبی تا یکی دو روز دیگر به عنوان سرپرست به جام ملت‌های آسیا اعزام می‌شود و من هم باید برای حضور در کنگره به استرالیا بروم. به طور قطع تا پایان بازی اول هستم اما با توجه به مشغله‌ها و کارهایی که دارم ترجیح می‌دهم زودتر به ایران باز گردم.

وی در مورد جانشینی آیت‌اللهی تأکید کرد: هنوز تصمیم‌گیری نهایی نکرده‌ایم چون انتظار نداشتیم که آیت‌اللهی استعفاء بدهد در واقع با استعفای او برنامه‌های ما هم بهم ریخت با این حال همه چیز به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول شده است.

کفاشیان در پایان در مورد وضعیت حسنزاده در کمیته انضباطی گفت: او قرار بود دیروز بیاید و کارش را آغاز کند که نیامد اما به طور حتم امروز خواهد آمد.