قلعه‌نویی نمی‌گوید صادقی نیمکت‌نشین است

به گزارش افکارنیوز، محمود فکری درباره اردوی تیم استقلال در جزیره کیش اظهار داشت: ما اردوی خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم و هر روز دو جلسه تمرین می‌کنیم و بعضی مواقع نیز سه جلسه تمرین می‌کنیم. با این حال روز گذشته یک بازی دوستانه داشتیم که تحت تاثیر فشار بدنسازی و خستگی بازیکنان بود، اما با وجود اینکه نفرات کمی در اختیار تیم ما بود، از نتیجه راضی هستیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال در هر دو نیمه بهتر از حریفش بازی کرد، گفت: تعدادی از بازیکنان ما جوان بودند و تا به حال فرصت بازی کردن در ترکیب را نداشتند، از سوی دیگر نفرات کمی هم روی نیمکت داشتیم، ولی حتی اگر بازی را هم می‌باختیم، از نوع بازی تیم و مجموعه تیمی راضی بودیم.

فکری درباره عملکرد عنایتی و اینکه او نشان داده دود از کنده بلند می‌شود، گفت: عنایتی یکی از بازیکنانی است که انگیزه زیادی دارد و هم در تمرینات خیلی خوب کار می‌کند و هم به بازیکنان روحیه می‌دهد. ما از عنایتی به شکلی استفاده می‌کنیم که کمبودهایی که در نیم‌فصل اول داشتیم پوشش داده شود.

به گزارش فارس، در چند روز گذشته این شایعه مطرح شده که با حضور عنایتی، امیرحسین صادقی نیمکتنشین خواهد شد و قرار است قلعهنویی از هاشم بیک زاده از خط دفاع استفاده کند. مربی تیم استقلال درباره این موضوع گفت: ببینید در هر تمرین ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، ممکن است خدای ناکرده یک روز بازیکنان ما آسیب ببینند و اینکه از حالا بگوییم ۱۱ نفر ما برای نیمفصل دوم مشخص هستند، اصلا حرفهای و درست نیست. اینکه قرار باشد امیرحسین صادقی نیمکتنشین باشد یک بحث دیگر است که اصلا از حالا نمیتوان قضاوت کرد، ولی مطمئن باشید قلعهنویی هیچوقت چنین حرفی نمیزند و نمیگوید که فلان بازیکن از الان در ترکیب من جایی ندارد. من تصور نمیکنم امیر قلعهنویی که یک مربی باتجربه است، از حالا چنین صحبتی را انجام دهد.