هوادار ابزار نیست

به گزارش افکارنیوز، عبدالحمید گرشاسبی در حاشیه جلسه ساماندهی مسائل فرهنگی باشگاه‌ها گفت: تماشاگر سرمایه ورزش است. اگر هواداران حس کنند که مورد احترام هستند شرایط بسیار بهتر می‌شود و حمایت‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند. حضور هوادار اهمیت زیادی در فوتبال و ورزش دارد. باشگاه‌ها باید هواداران را سامان دهند و توقع داریم که در این راستا از باشگاه‌های قوی و حرفه‌ای الگوبرداری کنند.

وی افزود: امیدواریم با کارگاه‌های ساماندهی و تشکیل کانون هواداران کارهای خوبی در این راستا انجام دهیم و بتوانیم در پایان لیگ چهاردهم اعلام کنیم که چه اقدامات خوبی و چه پیشرفتی در این راستا داشتیم.

مشاور فرهنگی وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد: نباید از هواداران استفاده ابزاری کنیم. باشگاهها و بازیکنان باید در این مورد مسائل را رعایت کنند. فاصله ما با حرفهای شدن بسیار زیاد است و اگر بخوهایم بحث حرفهای را در فوتبالمان داشته باشیم بسیاری از باشگاههایی که در حال حاضر در لیگ حضور دارند باید کنار بروند. رضایت مردم با بحث حرفهایگری فرق میکند و باید به عنوان دو موضوع جدا به این مسئله نگاه کنیم. ۱۴ دوره لیگ برتر پشت سر گذاشته شده اما همچنان ما فاصله زیادی با حرفهای شدن داریم.