معارفه سرمربی جدید در غیاب رییس

به گزارش افکارنیوز، این جلسه با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو در اولین تمرین تیم ملی عصر دوشنبه در سالن شهید کبکانیان انجام شد.

در حاشیه این مراسم آرش میراسماعیلی مدیر فنی تیم‌های ملی و نایب رئیس فدراسیون در خصوص شرایط تیم ملی و سختی‌های این تیم تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا مسائلی را مطرح کرد، مجید زارعیان نیز برنامه های خود و شرایط حضور در اردو برای جودوکارارن تسریح کرد. زارعیان از جودوکاران خواست با جدیت بیشتری تمرین کرده و برای او نظم و انظباط بیش از هر موضوعی اهمیت دارد.

در این تمرین از میان نفرات جودوکار دعوت شده تنها ۲۰ نفر حضور داشتند که زارعیان عنوان کرد با توجه به شرایط جوی برخی استانها و فاصله اندک مسابقات کشوری تا زمان آغاز اردو به جودوکارانی که موفق به حضور در اردو نشدند یک روز دیگر مهلت داد خود را به جمع سایر جودوکاران برسانند.

در کنار دو مربی کره ای زارعیان از حسین قمی، حامد ملک محمدی و امیر شاطرزاده هم دعوت کرده بود که در اردو حضور داشته باشند و از جودوکاران خواست در جریان تمرینات از تجربیات این مربیان که مسابقات بزرگ جهانی و المپیک را تجربه کرده اند نهایت بهره را ببرند. این مربیان به دلیل موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور با نظر سرمربی به صورت مقطعی در اردوها حاضر خواهند بود.

اردوی تیم ملی بزرگسالان به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ کویت از فردا ۲۳ دی به صورت رسمی و با حضور ۴۰ جودوکار دعوت شده آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، محمدرضا رودکی کاپیتان سابق تیم ملی جودو در این مرحله از اردوها توسط سرمربی تیم ملی دعوت شده اما با اشاره به این نکته که رئیس فدراسیون هنوز با حضور وی موافقت نکرده است، در روز نخست اردوها غیبت داشت.