بازیکن استقلال با جیب خالی!

میلاد فخرالدینی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال، مشکلات مالی این باشگاه و ... به سؤالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر میآید:

اینطور عنوان می‌شود که تمرینات شما در جزیره کیش پرفشار بوده است.
بله، همینطور است. ما ساعت ۶ صبح، ساعت ۱۱ و ساعت ۱۸ تمرین می‌کنیم و فشار زیادی روی بدن‌ها آمده است. امیدوارم این اردو کمک کند تا لیگ را خیلی خوب شروع کنیم.

در کیش وقتی بیکار هستید، چه کار می‌کنید؟ مثل اینکه بازیکنان بیشتر سرگرم محیط‌های مجازی هستند…
وقت زیادی نداریم، چون اینجا برای تفریح نیامده‌ایم. ما در اوقات بیکاری معمولاً خواب هستیم. در ضمن من فعالیتی در محیط مجازی ندارم و بیشتر سعی می‌کنم حواسم به تمرین و فوتبال باشد. من زیاد به این چیزها علاقه ندارم.

خیلی‌ها معتقدند همین فضای مجازی و وقتی که بازیکنان روی آن می‌گذارند، از نظر فوتبالی به ضررشان است. نظر تو در این مورد چیست؟
من زیاد اهل این مسائل نیستم که بتوانم نظر بدهم ولی هر چیزی که زیادی باشد قطعاً ضرر دارد. زیاد با موبایل بازی کردن خوب نیست و از هر چیزی باید استفاده درست کرد.

فکر می‌کنی شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟
با احترام به تمام تیم‌ها به نظرم استقلال از دیگر مدعیان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

اصلی‌ترین رقیب شما چه تیمی است؟
سپاهان.

بازیکنان استقلال بابت مشکلات مالی ناراحت هستند؟
متأسفانه مشکل مالی در تیم وجود دارد و خیلی از بازیکنان شش ماه است که پول نگرفته‌اند. همه ما برای خودمان مشکلات مختلفی داریم و با جیب خالی نمی‌توان زندگی کرد. خود من هم شش ماه است از باشگاه پولی نگرفته‌ام و امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر تمام شود. مسئولان باشگاه باید به صورت جدی در صدد حل مشکلات برآیند.

در مورد برد تیم ملی مقابل بحرین چه صحبتی داری؟
عملکرد تیم ملی برای بازی اول خیلی خوب بود و خدا را شکر روحیه ملیپوشان بالا رفت. البته من معتقدم برای قهرمان شدن کار سختی داریم. تیم ملی با تعداد بازیکنان زیادی حمله نمیکند و با این سبک بازی مقابل تیمهایی مانند ژاپن و استرالیا دچار مشکل خواهیم شد. با این حال آرزو میکنم تیم ملی قهرمان شود تا ۸۰ میلیون ایرانی خوشحال شوند.