تکلیف گروه A با صعود قاطعانه میزبان روشن شد

به گزارش افکارنیوز، بازی بسیار آرام شروع شد اما رفته رفته شاگردان پوسته کوغلو سوار بر جریان بازی شدند و حملاتی را روی دروازه عمان ترتیب دادند. حملات استرالیا با گذشت زمان دامنه بیشتری پیدا می کرد تا اینکه سرانجام توسط مک کی به گل اول رسیدند. پس از این گل نیز کانگورو ها عقب ننشستند و دوباره به حملات خود ادامه دادند تا ۳ دقیقه بعد توسط رابی کروسه به گل دیگری نیز برسد. استرالیایی ها با حمایت هوادارانشان همچنان به حمله ادامه می دادند و عمان کاملا در زمین خودی گیر افتاده بود، برتری استرالیا در دقایق پایانی منجر به گل دیگری شد و میلیگان از روی نقطه پنالتی گل سوم آن ها را به ثمر رساند تا با پیروزی ۳-۰ به رختکن روند.

در نیمه دوم این دیدار نیز عمان توانایی ایجاد خطر روی دروزاه میزبان را نداشت اما استرالیایی ها همچنان میل به گلزنی داشتند و پس از اینکه جوریچ موقعیتی را در دقیقه ۶۷ از دست داد، اما لحظاتی بعد با استفاده از پاس عالی لکی گل چهارم را هم به ثمر رساند. استرالیا همچنان بازی را در اختیار داشت و تنها علی الحبسی، دروزاه بان تیم عمان بود که با واکنش های خوب خود مانع از افزایش شمار گل های آنها شد. در نهایت بازی با نتیجه ۴-۰ به اتمام رسید.

شرح گل ها

دقیقه ' ۲۷(مت مک‌کی)(۱-۰): ارسال لونگو از روی نقطه کرنر به سایسنبوری رسید، این بازیکن نیز با ضربه سر توپ را در آستانه دروازه به مک‌کی رساند تا وی گل اول استرالیا را به ثمر برساند.

دقیقه ' ۳۰(رابی کروسه)(۲-۰): پاس در عمق زیبای لونگو به کروس رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زمینی توپ را از زیر بغل الحبسی وارد دروازه کرد تا اختلاف به دو گل برسد.

دقیقه ' ۴۵(مارک میلیگان)(۳-۰): روی یک ارسال خوب از سمت راست میلیگان توپ را وارد دروازه کرد اما پیش از آن داور خطای مدافع عمان را روی کیهیل پنالتی اعلام کرد. خود میلیگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و در خلاف جهت حرکت دروازه بان گل سوم را نیز به ثمر رساند.

دقیقه ' ۷۰(تامی جوریچ)(۴-۰): ارسال عالی متیو لکی با بیرون پای راست از مقابل مدافعان عمان عبور کرد تا در تیر دوم به جوریچ برسد و او به خوبی دروازه الحبسی را باز کرد.

" رابی کروسه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد