کریمی: کادر فنی بخواهد در هر پستی بازی می کنم!

به گزارش افکارنیوز، یعقوب کریمی درباره وضعیت اردوی کیش آبی پوشان اظهار داشت: شکر خدا همه چیز اینجا خوب است. فشار بالایی را تحمل می کنیم و امیدوارم این زحمت ها و تلاشها در ادامه لیگ به ما کند. یک بازی با خوب نیز با پدیده مشهد برگزار کردیم.

وی افزود: ما فشار زیادی را قبل از بازی در تمرینات تحمل کرده بودیم و در حال بدنسازی هستیم. همچنین ما فقط دوازده نفر بودیم ولی آنها دو تیم کامل داشتند و از تمام پتانسیل خود استفاده کردند اما ما با دوازده نفرمان خیلی خوب کار کردیم و عملکرد مطلوبی داشتیم.

کریمی درباره هماهنگی بازیکنان تازه وارد با بازیکنان قدیمی استقلال تصریح کرد: خرید های خوبی در نیم فصل داشتیم و بازیکنان خوبی به ما ملحق شدند. فکر می کنم مقداری زمان ببرد تا هماهنگی مطلوب حاصل شود و با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر می توانیم هماهنگ تر شویم.

وی درباره شرایط تیمش برای ادامه مسابقات اضافه کرد: صد در صد می خواهیم اختلاف امتیازمان با صدر جدول را کاهش دهیم و تنها هدف ما در این فصل قهرمانی است و به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنیم.

کریمی در پایان درباره احتمال حضور در سمت چپ دفاع استقلال در نیم فصل دوم اظهار کرد: در نیم فصل اول نیز چند بازی در این منطقه از زمین به میدان رفتم و اگر کادر فنی و آقای قلعه نویی از من بخواهند باز هم در این منطقه بازی خواهم کرد. تابع تصمیمات کادر فنی هستم و سعی می کنم در هر نقطه ای از زمین که به میدان رفتم عملکرد خوبی داشته باشم.