کسی برای خرید جلو نمی آید

به گزارشافکارنیوز، عزیز‌الله محمدی رئیس اتحادیه باشگاه فوتبال در صحبت‌های خود اظهار داشت: تیم ملی بعد از ۴ سال بازی‌های تدارکاتی نداشت. بازی‌های تورنمنت را در دوران پورحیدری داشتیم و روز به روز بهتر شدیم. در حال حاضر هم اگر بتوانیم در ۴ بازی نتیجه بگیریم جزو ۴ تیم بالای گروه می‌شویم و می‌توانیم جزو ۴ تیم صعود کنیم.

وی در مورد مراسم امروز گفت: امروز مراسم خیلی خوبی برگزار شد. میزبان کاپ فوتبال است. ما چند سال است که با هم همکاری می‌کنیم.

عزیزالله محمدی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ۶ برای ما ماندگار شده، چرا که ۶ تا گل به کره زدیم و ۶ گل به عربستان زدیم. ما بازی‌های خوبی را در دوران مایلی‌کهن داشتیم و در آن مقطع جوان‌گرایی شد. سال ۹۸ با بازی‌هایی که داشتیم بچه‌ها به خارج از ایران رفتند.

وی در مورد فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اطلاعات کامل ندارم، اما گویا مبلغی که برای فروش باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح کردهاند قرار است ورزشگاه های مرغوبکار و درفشی فر را نیز بدهند. البته اگر کمپ استقلال و مرغوبکار را بدهند ارزش دارد. بازهم میگویم این نظر کارشناسی من است، اما با این شرایط کسی جلو نمیآید.