منتقیدین کی‌روش حسود هستند

به گزارشافکارنیوز،محمد نوازی ابتدا در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین گفت: واقعاً از این برد خوشحال شدم. فکر می‌کنم تیم ملی در این دیدار نسبت به گذشته بهتر بازی کرد. ما دو سه جابه‌جایی در زمین داشتیم که همین موضوع وضعیت تیم ملی را بهتر کرد. در ضمن من اعتقاد دارم کی‌روش می‌تواند دو تغییر دیگر را هم در ترکیب اصلی ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: در بازی با بحرین دیدیم که مرتضی پورعلی‌گنجی و وریا غفوری در ترکیب ثابت بازی کردند و واقعاً عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. احسان حاج‌صفی هم به همراه این دو بازیکن نمایشی فوق‌العاده داشت. من معتقدم تیم ملی در کناره‌ها بسیار خوب عمل کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند کی‌روش بدون توجه به نام بازیکنان، فقط از نفرات آماده استفاده می‌کند درست است ولی نظر من این است که این مربی باز هم می‌تواند در تیم ملی تغییراتی را ایجاد کند و دو سه بازیکن دیگر را از ترکیب ثابت کنار بگذارد. من فکر می‌کنم می‌توانیم در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

نوازی در مورد اینکه برخی از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند، گفت: من فکر می‌کنم آنهایی که با یک برد از قهرمانی حرف می‌زنند، دانش فوتبال ندارد. ما باید شرایط تیم‌های دیگر را هم در نظر بگیریم و نگاهی به روند آماده‌سازی تیم ملی بیندازیم. ما می‌توانیم جزو شانس‌های قهرمانی باشیم اما بهتر است در حرف زدن عجله نکنیم و پله پله جلو برویم.

وی در واکنش به برخی انتقادها نسبت به تفکرات دفاعی کارلوس کی‌روش تصریح کرد: متأسفانه امورات بعضی از مربیان و کارشناسان بدون انتقاد کردن نمی‌گذرد و خیلی از آنها عجول هستند. من فکر می‌کنم آنهایی که از کی‌روش انتقاد می‌کنند حسود هستند و می‌خواهند خودشان در تیم ملی باشند.

مدافع - هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: یکی از مهمترین کارهایی که کیروش انجام داد استفاده از چند بازیکن ایرانی شاغل در خارج از ایران بود. در ضمن فکر میکنم کیروش دفاع تیم ملی را در این چند سال درست کرده، این درحالی است که دفاع کردن در فوتبال دنیا یک موضوع مهم محسوب میشود.