درخشان: پیام اینستاگرام را کنار بگذار!

به گزارش افکارنیوز، اردوی امارات، حواشی رأس‌الخیمه، اخراج پیام صادقیان، بازی دوستانه با بنیاد‌کار، عملکرد تادئوی برزیلی و بازیکنان تازه وارد پرسپولیس و… همه و همه بهانه خوبی شد برای مصاحبه با حمید درخشان که در پی از نظرتان می‌گذرد.



* آیا در اردوی امارات به اهداف خود رسیدید؟

- بله، اردوی بدون حاشیه و خوبی بود و توانستیم با در اختیار داشتن همه بازیکنان به بخش عمده‌ای از اهداف مد‌نظر خود برسیم.



* ولی ظاهراً خیلی هم این اردو بدون حاشیه نبوده است! واقعاً محل برپایی اردو در رأس‌الخیمه مناسب بود؟!

- قبلاً هم گفته بودم که برای تفریح به امارات نرفتیم و به همین خاطر ترجیح دادیم به جای دبی در رأس‌الخیمه اقامت کنیم. با‌توجه به خلوت بودن این شهر در آرامش کامل تمرین کردیم و همین خیلی کمک‌مان کرد.



* بحثدیگر اخراج پیام صادقیان بود که مثل همیشه تکذیب شد!

- چیز خاصی نبود. یک نکته را باید متذکر شوم که شرایط برای همه بازیکنان در پرسپولیس یکسان است و هر کس بخواهد ساز مخالف بزند یا تک‌محوری کند، خودش ضرر خواهد کرد.



* فکر نمی‌کنید با تکذیب کردن حواشی پیام صادقیان، هیچ کمکی به این بازیکن نمی‌شود؟

- امیدوارم همانطور که خودش گفته و به هواداران قول داده دیگر گرفتار مسائل حاشیه‌ای نشود چون قطعاً خودش ضرر خواهد کرد. تا همین حالا هم صادقیان لطمه خورده است.



* شنیدیم پس از اتفاقی که در بازی دوستانه پرسپولیس و بنیاد‌کار افتاد و شما دستور اخراج صادقیان را صادر کردید، محمود خوردبین وساطت کرد تا او را بخشید. درست است؟

- یک لحظه اتفاقی پیش آمد و چیزی به گوشم رسید که تصمیم به اخراج پیام صادقیان گرفتم اما آقای خوردبین و سایر دوستان گفتند مسئله به آن شکل نبوده و به قول شما وساطت کردند تا سو‌ء‌تفاهم برطرف شود.



* می‌دانیم شما به عنوان بزرگتر می‌خواستید با تکذیب ماجرا به پیام صادقیان کمک کنید اما تأکید می‌کنیم این قبیل حمایت‌ها بازیکنان را جری‌تر می‌کند!

- اولاً هر بازیکنی سراغ حاشیه برود خودش قبل از همه ضرر می‌کند. در ثانی نیم‌فصل دوم دیگر رعایت هیچ‌کس را نمی‌کنم. چه پیام صادقیان چه بازیکنی دیگر چنانچه دردسر درست کند تحمل نخواهم کرد. همین‌جا هم می‌خواهم یک نکته را متذکر شوم که نمی‌دانم درست است یا نه؟



* بفرمایید.

-(با اصرار راضی می‌شود) به هیچ عنوان قصد دخالت در زندگی شخصی و خصوصی بازیکنانم را ندارم ولی به عنوان برادر بزرگ‌تر به پیام صادقیان پیشنهاد می‌کنم اینقدر در اینستاگرام مطلب ننویسد. او فوتبالیست خوب و با‌استعدادی است و اگر حواسش به تمرین و بازی باشد می‌تواند موفق‌تر شود و حتی به لیگ‌های اروپایی برسد. جای صادقیان و بازیکنانی مثل او در مستطیل سبز است و نه اینستاگرام!



* بگذریم! شنیدیم تادئو در اردوی امارات درخشش خوبی داشت. آیا او می‌تواند در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس کمک کند؟

- وقتی یک بازیکن خارجی وارد کشور دیگری با فرهنگ و زبان جدید می‌شود زمان می‌برد تا بتواند خودش را تطبیق دهد با این وجود تادئو بد کار نکرد. هر چند به شخصه انتظارم از تادئو بالاتر از این حرف‌هاست. او باید بتواند با سایر مهاجمان ما رقابت کند و از آن مهم‌تر دست پرسپولیس را در نیم‌فصل دوم بگیرد.



* خرید‌های جدید پرسپولیس نظیر حاتمی، خالقی‌فر و… توانستند انتظارات را برآورده کنند؟

- از آنها و همین‌طور سایر بچه‌ها در اردوی امارات خیلی راضی هستم. امیدوارم این بازیکنان تازه‌وارد بتوانند مشکلات ما در نیم‌فصل اول را مرتفع کنند.



* راستی می‌گویند بنیاد‌کار با تیم اصلی‌اش برابر شما بازی نکرد؟

- ایرادی ندارد. خیلی هم مهم نیست. آنچه اهمیت داشت ماحصل این دیدار تدارکاتی بود. به شناخت خوبی از بازیکنان خود رسیدیم و حالا یکی می‌گوید ۶ تا بازیکن بنیاد‌کار نبودند و آن یکی می‌گوید ۳ نفر در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند. آیا باید جواب این حرف‌ و حدیث‌ها را بدهم؟!



* نه، منظور دوستان رسانه‌ای شاید این باشد که برد مقابل بنیاد‌کار نباید بزرگنمایی شود؟

- (با خنده) حالا کی خواست بزرگش کند؟ برد و باخت در دیدارهای دوستانه چندان مهم نیست و ما هم نمیخواهیم روی این پیروزی مانور دهیم.