وقتی کریمی پرسپولیسی‌ها را به هم پیچید

به گزارش افکارنیوز، بهروز رهبری‌فرد، مدافع سابق پرسپولیس خاطره جالبی در خصوص اولین حضور علی کریمی در این تیم منتشر کرد و در اینستاگرام خود نوشت: «بازی ایران و امارات رو که نگاه می‌کردم یه شماره ١ (عمر عبدالرحمن) داشتن که الحق خیلی خوب و تکنیکی بود.

شنیدم خودش می‌گه وقتی ١١ سالش بوده با دیدن بازی علی کریمی مجذوب فوتبال شده اما علی کجا و این بچه خرده‌ها کجا. یادمه علی تازه اومده بود پرسپولیس و هی می‌گفتن خیلی تکنیکیه. ما هم که این حرف‌ها تو کتمون نمی‌رفت. اصلاً دستور علی‌آقا بود که هر تازه‌واردی می‌اومد، همون روزهای اول یه‌جوری باید قدیمی‌ها تو زمین از خجالتش درمی‌اومدیم که حساب کار دستش بیاد.

خلاصه فرمان صادر شد؛ من، مهدی و رضا شاهرودی مأمور شدیم بکشیمش! تمرین شروع شد، هی توپو گرفت تکضرب داد، بعد از چند دقیقه کری رو شروع کردیم کی ادعاش می‌شد تکنیکیه. مگه اینجا مهدکودکه علی‌آقا؛ مادر نزاییده کسی مارو بپیچونه. مگه بعضی‌ها پلیس راهنمایی رانندگین یه‌جا واستادن توپو می‌گیرن و به چپ و راست پاس می‌دن و… علی هم هیچی نمی‌گفت.

نگاه نمی‌کرد به ما. وای خدا یه توپو گرفت یکی دوتا، ‌ای وای داره میاد، رفتم بکشمش، یکی از اون تکل‌های معروف را زدم و… وای از کجام رد شد، مهدی بکشش، خدای من مهدی و لایی، رضا دریبل دوطرفه، این دیوونه کیه دیگه، رسید به احمد، توپو ول کرد و گفت به قرآن شرمندم.

دويد طرف نيمكت و ما اون روز ديگه نديديمش. هم همه رو پيچيد به هم و هم حرمت احمد عابدزاده رو نگه داشت. به احترام قديميها تمرينو ول كرد و معذرتخواهيكنان رفت. بيست سالش بود اما از همونموقع همه چيز حاليش بود. ما هم كه تا اون روز اينقدر شيرين دريبل نخورده بوديم، فقط گفتيم واي به حال دفاعهاي استقلال. خدا رو شكر كه علي قرمزه.