کاپیتان از پنالتی زدن در جام ملتها منع شد

به گزارش افکارنیوز، «راضی شنیشل» سرمربی تیم ملی عراق از منع «یونس محمود» در زدن ضربات پنالتی در بازیهای آینده این تیم خبر داد.

وی در این باره اعلام کرده است: خودم در بازیهای گذشته از یونس محمود خواسته بودم با توجه به قرار گرفتن در فرم بدنی مناسبش و تجربیات بالایی که دارد ضربات پنالتی را بزند، اما برای بازگرداندن اعتماد به نفس وی مجبورم او را از زدن ضربات پنالتی در بازیهای بعدی منع کنم.

وی افزود: ما بازیکنان دیگری داریم که آنها را برای زدن ضربات پنالتی در بازیهای آینده آماده کرده ایم.

خاطرنشان می شود یونس محمود در دو بازی دوستانه و رسمی عراق با ایران و فلسطین که طی روزهای اخیر برگزار شده، دو ضربه پنالتی را از دست داده که از دست دادن ضربه پنالتی وی در بازی دوستانه با ایران منجر به شکست این تیم شد.

سرمربی تیم ملی عراق همچنین از درنظر گرفتن تاکتیکهای متفاوت از سوی تیمش در بازیهای مرحله یک چهارم نهایی خبر داد و افزود: اکثر بازیکنان عراق در آمادگی کامل بسر می برند اما برخی از آنها با دیگر بازیکنان تفاوتهای قابل ملاحظه ای دارند. در این میان یاسر قاسم و احمد یاسین به ترتیب دو نفر از آماده ترین بازیکنان ما محسوب می شوند. اما جیستین برخی ضعفهای بدنی دارد و در زمان لو رفتن توپ در دفاع به وظایفش به نحو احسن عمل نمی کند.