مربی پرسپولیس چشم دیدن یحیی را ندارد

به گزارش افکارنیوز، خبر، کوتاه و جالب بود‌؛ یحیی گل‌محمدی قبل از شروع بازی ذوب‌آهن مقابل سرخپوشان تهرانی، برای خوشامدگویی به مربیان پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم رفت ولی حمید درخشان نبود تا سلام و علیک کنند. این اتفاق اما بیهوده نبوده و دلایل و استدلال‌های خاصی پشت ‌سر خود داشت.

ماجرا از کجا شروع شد؟
در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه، به دستور محمد رویانیان که آن زمان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، یحیی گل‌محمدی شد مربی این تیم و دستیار مانوئل. آن زمان، حمید درخشان که عضو هیأت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود، شروع کرد به انجام مصاحبه‌هایی سنگین علیه گل‌محمدی با این استدلال که: «چرا چنین پستی را قبول کرده‌ای؟» درخشان دست از مصاحبه‌های خود علیه یحیی برنداشت و مدام به این مربی اعتراض می‌کرد.

انتقام
فقط پنالتی‌های بازی با سپاهان می‌توانست گل‌محمدی را از پرسپولیس جدا کند، پنالتی‌هایی که قهرمانی جام ‌حذفی را در تهران از سرخپوشان گرفت. درخشان، بعد از این اتفاقات، ماجرای بازی ندادن به مهدی مهدوی‌کیا را دستمایه قرار داد و انتقاداتش را بیشتر کرد اما قبل از آن، گل‌محمدی موفق شد با پرسپولیس خود، داماشِ درخشان را شکست دهد.

چرا در مورد تیم من حرف می‌زنی؟
یک مصاحبه کافی بود تا در همین فصل، رابطه گل‌محمدی و درخشان را دوباره به هم بریزد. یحیی مصاحبه‌ای انجام داد و حرف‌هایی به زبان آورد که درخشان، از کوره دررفت و در جواب گل‌محمدی گفت: «چرا در مورد تیم من حرف می‌زنی؟ حق این کار را نداری و…» یحیی در جواب درخشان یک جمله جالب به کار برد: «خبرنگاری که برای این مصاحبه با من تماس گرفت، یک خبرنگار استقلالی و طرفدار باشگاه استقلال بود وگرنه من هرگز در مورد پرسپولیس و شرایطی که داشت، حرفی نزده‌ام.»

تقابل بعدی‌؛ نیمه ‌نهایی جام حذفی
حساس‌ترین بازی پرسپولیس بعد از دربی، نیمه‌‌نهایی جام‌ حذفی بود. سرخپوشان که با پنالتی و به لطف دست‌های کشیده سوشا مکانی به نیمه‌‌نهایی رسیده بودند، در صورت برد مقابل ذوب‌آهن، به فینال می‌رفتند. ذوبی‌ها بازی را عالی شروع کرده و به خوبی ادامه دادند و در نهایت، پرسپولیس را با شکست روانه منزل خود کردند البته اشتباه داور(به زعم بازیکنان پرسپولیس) نیز در این اتفاق بی‌تأثیر نبود چون مایکل اومانا اخراج شد و نظم دفاعی پرسپولیس به هم ریخت. بعد از بازی، گل‌محمدی به سراغ حمید درخشان رفت تا به او خسته نباشید بگوید، صحنه‌ای که دوربین‌های تلویزیونی به وضوح به تصویر کشیدند. یحیی به سمت درخشان رفت و نام او را صدا زد ولی درخشان که انگار حواسش جای دیگری پرت بود، بی‌توجه به سرمربی ذوب‌آهن به سمت دالان منتهی به رختکن رفت.

تقابل آخر‌؛ بازی اصفهان
و این بخش دیگری از اختلافات درخشان - گل‌محمدی بود. حدود ساعت ۱۴:۲۵ در حالی که داور می‌خواست سوت شروع بازی دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس را به صدا درآورد، گل‌محمدی به سمت نیمکت‌نشینان تیم مهمان رفت. همان لحظه، شاهدان ماجرا با چشم‌های خود دیدند که درخشان به جای استقبال از گل‌محمدی، به سمت تونل رختکن رفت! این رفتار عجیب سرمربی پرسپولیس باز هم باعثنشد تا یحیی از دست درخشان ناراحت شود چون بعد از بازی و در زمان خروج تیم‌ها از رختکن، گل‌محمدی در میکسدزون به سراغ درخشان رفت و به سرمربی پرسپولیس خسته نباشید گفت. حالا باید منتظر اتفاقات آینده ماند‌؛ اینکه همه می‌گویند گل‌محمدی بهترین گزینه برای نیمکت پرسپولیس است و البته درخشان اصلاً دوست ندارد این جایگاه را از دست بدهد!