درخشان: تا زمانی که گل نزنیم همه منتقد هستند

حمید درخشان در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس، غایبان پرسپولیس در بازی روز جمعه با ملوان، انتقادات پیشکسوتان این تیم به شکستهای پیاپی سرخپوشان، صحبتهای جدید کیروش علیه او و ... صحبتهای زیر را انجام داد:

بعد از باخت پرسپولیس به ذوب‌آهن شرایط تیم چگونه است؟

اتفاق خاصی رخ نداده است، ما روی بدشانسی در دیداری که باید پیروز می‌شدیم شکست خوردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و باید در بازی دقت عمل خود را بالا می‌بردیم. باخت به ذوب‌آهن چیزی از شایستگی بازیکنانم کم نمی‌کند اما آنها هم باید در بازی‌ها دقت خود را بالا ببرند.

برای بازی با ملوان نوری و طارمی محروم هستند برای جانشین آنها چه فکری کرده‌اید؟

شرایط طوری شده که باید به جوان‌ها اعتماد کنیم و جوان‌ها هم باید تلاش کنند و خودشان را نشان دهند. این شانس و فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است.

وضعیت پیام صادقیان چطور است؟

صادقیان مصدوم است و به بازی با ملوان هم نمی‌رسد. او از سه‌شنبه تمرینات خود را با تیم شروع می‌کند و به احتمال زیاد مقابل ملوان هم غایب خواهد بود.

بعد از باخت به ذوب‌آهن انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس به اوج خود رسیده است، در این مورد چه صحبتی دارید؟

تا زمانی که توپ‌های ما به گل تبدیل نشود همه انتقاد می‌کنند و حق هم دارند این کار را انجام دهند. اگر این انتقادها فنی باشد دل آدم نمی‌سوزد ولی برخی انتقادها کاملاً شخصی است که این مسئله اذیت‌مان می‌کند. من انتقادهای فنی را با جان و دل می‌پذیرم ولی گاهی انتقادها فنی نیست و فقط برای کوبیدن من است.

۴ باخت پیاپی باعثاین انتقادها شده است؟

آنهایی که فوتبال می‌فهمند می‌دانند ما فوتبال بازی می‌کنیم، اما بد می‌آوریم. وقتی دقیقه ۹۳ گل می‌خوریم دیگر مشکل فنی نیست و به بدشانسی ارتباط دارد. اگر گل بزنیم همه چیز خوب است و اگر این اتفاق رخ ندهد کار خراب می‌شود.

امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند در آینده‌ای نزدیک حسین عبدی سرمربی و قنبرپور مربی پرسپولیس می‌شوند…

این نظرات شخصی افراد است و من هم به آن احترام می‌گذارم اما فکر نکنم چنین اتفاقی رخ دهد.

خیلی از بازیکنان از شرایط مالی باشگاه شاکی هستند، مشکلات مالی حل نشد؟

این مشکلات حل نشده اما مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکل مالی وجود نداشته باشد، پرسپولیس در بحران بدی قرار دارد که باید آن را پشت سر گذاشت.

روز گذشته کارلوس کی‌روش علیه شما صحبت کرد و گفت درخشان مربی نیست، در مورد این صحبت‌ها چه نظری دارید؟

مگر کیروش در مورد من دوباره صحبت کرده؟! کیروش نظر شخصیاش را گفته و من درباره آن حرفی ندارم. قول داده بودم در مورد کیروش حرفی نزنم و این کار را هم انجام نمیدهم.