ستاره های سرخابی متحد شدند

به گزارش افکارنیوز، در این دیدار که ستاره های سابق و حال حاضر سرخابی ها در ترکیب تیم یاران علی کریمی و اهالی رسانه و مطبوعات با هدف کمک به بیماران سرطانی در حال پیگیری است، علی پروین سرمربیگری تیم یاران کریمی را برعهده دارد. برای تیم یاران کریمی وحید طالب لو، مهدی هاشمی نسب، بهروز رهبری‌فر، علی انصاریان، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، محسن عاشوری، علی کریمی و آتیلا حجازی به میدان رفته اند و روی نیمکت این تیم نیز ستاره هایی چون احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، محسن خلیلی، ادموند بزیک، علیرضا اکبرپور، بهنام ابوالقاسم پور حضور داشتند. از ستاره های دنیای تلویزیون و هنر نیز می‌ توان به حضور عادل فردوسی پور، احسان علیخانی، روزبه نعمت اللهی می‌توان اشاره کرد.

حاشیه های این دیدار که تا دقیقه ۳۰ با نتیجه صفر صفر در حال جریان است به شرح زیر است:

* دیدبوسی علی کریمی با نیمکت نشینان تیمش از نکات جالب توجه این دیدار بود که با شوخی هایی از سوی پروین و عابدزاده و کریم باقری همراه بود.

* وحید طالب لو بعد از ۳۰ دقیقه به دلیل حضور در تیمش از زمین خارج شد و بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق پرسپولیس و سایپا به جای او درون دروازه قرار گرفت.

* حدود ۳ هزار تماشاگر که نیمی از آن را بانوان دانشجوی این دانشگاه تشکیل می‌ دادند، از نزدیک شاهد این جدال بودند و به شدت بازیکنان درون زمین را تشویق می‌ کردند. عادل فردوسی پور، احسان علیخانی و احمدرضا عابدزاده و علی کریمی از بازیکنان محبوبی بودند که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند.