میثم حسینی از پرسپولیس جدا شد

به گزارش افکارنیوز، علی لطیفی در خصوص وضعیت میثم حسینی اظهار داشت: کار میثم حسینی به اتمام رسیده و او قطعا بازیکن راه‌آهن خواهد بود. ما منتظر این هستیم تا او تسویه حسابش را با باشگاه پرسپولیس انجام دهد و به احترام پرسپولیس صبر کرده‌ایم تا پس از این موضوع قراردادش را امضا کنیم. ما می‌خواهیم از او در بازی با ذوب‌آهن استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت علی علیپور و اینکه به پرسپولیس پیوسته، تصریح کرد: ما به او نیاز داریم و به همین دلیل به فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال کرده‌ایم. حالا فدراسیون است که در این مورد تصمیم می‌گیرد و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. علی علیپور باید به خاطر زحماتی که باشگاه برایش کشیده، مبلغی را یا خودش یا باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. اگر هر بازیکنی بخواهد در تیمی رشد کند و پس از آن از تیم جدا شود که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی در مورد مصاحبه‌اش مبنی بر اینکه توانایی شکست تمامی تیم‌ها را دارند، خاطرنشان کرد: منظور من این است که پتانسیل بازیکنان ما به حدی است که توانایی شکست هر تیمی را داریم اما این به این معنا نیست که مقابل همه به پیروزی می‌رسیم.

لطیفی با اشاره به اینکه اسکوچیچ مربی بزرگی است، افزود: سرمربی فولاد از لحاظ فنی بسیار قوی است و به توانمندی او ایمان دارم. اگر من صحبتی در خصوص این موضوع که هر سرمربی در فولاد به موفقیت میرسد، کردهام، منظورم این است که ساختار فولاد قوی است. من به توانایی اسکوچیچ اعتقاد دارم و از همین جا اگر او از صحبت من ناراحت شده از او عذرخواهی میکنم. به هیچ عنوان قصد توهین نداشتم. نه به او نه به هیچ مربی بزرگتر از خودم چه داخلی و چه خارجی توهین نمیکنم. من کوچکترین عضو فوتبال هستم و از همه مربیان پایینتر هستم. حالا حالاها باید کار کنم که به شرایط این عزیزان برسم.