اوج بحران در تیم سرخپوشان

به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت ۱۷و ۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

خالی بودن ورزشگاه آزادی به چشم می‌آمد، کمتر از هزار تماشاگر در شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و دو فرصت گلزنی در ۳ دقیقه اول بازی روی دروازه ملوان خلق کرد و یکبار شوت احمد نورالهی با اختلاف کمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت و فرصت دیگر را رضا خالقی‌فر درون محوطه جریمه از دست داد.

در دقیقه ۱۳ و ۱۴ هم ملوان صاحب دو موقعیت گلزنی شد ضربه سر فرزاد حاتمی را محسن بنگر مدافع پرسپولیس به کرنر فرستاد و شوت پژمان نوری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه شوت مازیار زارع از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را سوشا مکانی به طور ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را پژمان نوری با یک ضربه آرام و فنی تبدیل به گل اول ملوان کرد.

بعد از گل ملوان سرخپوشان تهرانی حملات احساسی زیادی را روی دروازه ملوان انجام دادند.

در دقیقه ۲۵ شوت احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه ملوان با اختلاف از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸ شوت خالقی‌فر از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان مهار کرد.

در دقیقه ۴۱ محمدرضا خانزاده به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس خارج شد و حمید علی عسگری جای او را گرفت.

در دقیقه ۴۲ مهاجم ملوان در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی قرار گرفت که او توپ را از بازیکن ملوان گرفت.

درنیمه دوم بازهم پرسپولیس تلاش کرد با حملات احساسی جبران گل خورده را بکند.

در دقیقه ۷۰ امید عالیشاه در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین مساله باعثاعتراض شدید درخشان سرمربی پرسپولیس به داور شد.

در دقیقه ۷۲ شوت عالیشاه را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان دفع کرد و ضربه برگشتی را علیپور به بغل دروازه کوبید.

پرسپولیس احساسی حمله می‌کرد و در ضد حمله ملوان روی دروازه پرسپولیس خطرساز می‌شد.

در دقیقه ۸۷ محسن بنگر در محوطه جریمه ملوان با درواز‌ه‌بان این تیم تک به تک شد که صادقی روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی مرتکب شد و صادقی هم از میدان اخراج شد تا مازیار زارع مجبور شود درون دروازه ملوان قرار بگیرد. فیروز کریمی پیش از این سه تعویضش را انجام داده بود.

ضربه پنالتی را در دقیقه ۸۹ گابریل را مازیار زارع ضربه این بازیکن را مهار کرد! زارع روی فشار حملات بازیکنان پرسپولیس یک واکنش عالی دیگر هم از خود نشان داد.

ملوان امشب دومین برد فصل خود را مقابل پرسپولیس به دست آورد و ۱۵ امتیازی شد ولی از انتهای جدول تکان نخورد. ملوان در نیم فصل اول هم پرسپولیس را شکست داده بود.

پرسپولیس هم با این باخت ۲۲ امتیازی باقی ماند و به رده دهم سقوط کرد. این پنجمین باخت متوالی سرخپوشان در این فصل است. پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ ۵ باخت متوالی را تجربه کرده است و اولین مرتبه در زمان سرمربیگری علی دایی در سال ۸۹ بود که سرخپوشان ۵ باخت متوالی را تجربه کردند. پرسپولیس که امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد در کانون بحران قرار گرفته است. پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت دیگر نتوانست هیچ تیمی را شکست بدهد.

محسن ترکی داور مسابقه به امید عالیشاه و حمید علی‌عسگر از پرسپولیس و محمد آبشک و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم ملوان:

ایمان صادقی، عزیز معبودی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرید مختاری، حسن جعفری، محمد آبشک(از دقیقه ۸۳ فواد آقایی)، مازیار زارع، محمد نوری، صادق محرمی(از دقیقه ۵۶ رضا اعتمادی)، محسن یوسفی(از دقیقه ۷۲ سعید یوسف‌زاده) و فرزاد حاتمی.

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده(از دقیقه ۴۱حمید علی‌عسگر)، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری(از دقیقه ۷۳ هادی نوروزی)، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر و ژوزه تادو(از دقیقه ۵۷ علی علیپور)

سرمربی: حمید درخشان