کریمی: شانس آوردیم که پیروز شدیم

به گزارش افکارنیوز، فیروز کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود و هر ۲ تیم خوب بازی کردند. با توجه به گلی که زدیم ناچار به عقب‌نشینی شدیم و با دفاع در زمین خودی بازی را ادامه دادیم و توانستیم با چاشنی شانس موفق از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ملوان می‌تواند با این رویه موفق باشد، اظهار داشت: حقیقت این است که قبل از این بازی کمی بدشانسی آوردیم و ۲-۳ نفر از بازیکنان کلیدی را از دست دادیم از زمانی که من آمدم چند نفر مصدوم شدند.

وی در ادامه به بازیکنان مصدوم تیمش اظهار داشت: آخرین نفری که در تیم ما مصدوم شد احمد آهی بود نمی‌دانم او چه بیماری گرفته که آزمایش‌های مختلفی داده و معلوم نشده چه مشکلی دارد. رافخایی، مهدی‌پور و چند بازیکن دیگر را هم در اختیار نداشتیم. بضاعت ما خیلی پائین‌تر است اگر به بازی دقت کنید تعویض‌های پرسپولیس به این تیم کمک کرد. اگر قرار باشد در هر بازی ۲ نفر را به خاطر مصدومیت و بیماری عجیب و غریب از دست بدهیم کارمان سخت می‌شود.

کریمی در مورد داوری گفت: با گلر تیم صحبت کردم او گفت تصمیم ترکی درست بود. اگر به نظر من باشد دوست دارم پنالتی را روی دروازه آنها برای ما میگرفت ولی نظر من که مهم نیست.