وقتی پنالتی گل نمی‌شود درخشان چه تقصیری دارد

به گزارش افکارنیوز، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ملوان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس روی ضربات پنالتی کار کرده بود، گفت: بله هم روی پنالتی و هم روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم. هدف ما در این بازی کسب پیروزی بود اما اتفاقات طوری رقم خورد که بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: آن چیزی که ویترین تیم است بازی تیم در ۹۰ دقیقه است. این تیم کلا مشکل دارد تمام افراد دارند زحمت می‌کشند. توپی که وارد دروازه نمی‌شود بازیکن درون دروازه‌ می‌ایستد و پنالتی را می‌گیرد دیگر این کارها از دست مربیان خارج است.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس ۵ امتیاز با قعر جدول فاصله دارد، خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه را باید باز کنیم باشگاه مثل یک خانواده است پدر خانواده پرسپولیس در زندان است طاهری تمام تلاش خود را می‌کند اما خانواده از هم پاشیده است همه تلاش می‌کنند تا پاسخگوی احساس هواداران باشند ما داریم با پرسپولیس زندگی می‌کنیم چیزی که از دست ما بر می‌آید تمرین کردن و بازگرداندن تیم به آرامش است در فوتبال یک هفته می‌بری و یک هفته می‌بازی باید بعد از باخت دوباره تلاش کرد. ما این درس را از فوتبال گرفتیم. باید ملوان قعر جدولی را شکست دهیم از اتفاقات اول فصل راحت می‌گذرید درخشان یا هر کس دیگری در این شرایط باید چکار کند.

امامی‌فر تصریح کرد: درخشان زمانی که به تیم آمد، فکر نمی‌کرد همچین مشکلی برای مدیرعامل تیم و باشگاه بیفتد او فکر می‌کرد اگر روند مثبت باشد بتواند به تیم کمک کند.

مربی پرسپولیس در مورد نفراتی که در نیم فصل جذب شدند که نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و چرا در این راستا اقدامات خوبی صورت نگرفته است، اظهار داشت: فاصله‌ام با مدیریت زیاد است اگر عبدی اینجا حاضر بود به خاطر اینکه او در جلسات مدیریتی شرکت می‌کند می‌توانست بهتر پاسخ بدهد اگر تیم در جذب بازیکن دچار مشکل بوده درخشان می‌تواند در این مورد پاسخ بدهد. من حق طبیعی مردم می‌دانستم که یک نفر بیاید اینجا پاسخگو باشد. اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده برای امروز و دیروز نیست. باید ریشه‌ای برخورد کنیم. این مثل همان اتفاقی است که برای تیم ملی افتاد شما فکر می‌کنید اگر کی‌روش می‌رفت به سود یا ضرر تیم ملی بود. قبل از برد استقلال هم این شرایط در تیم وجود داشت اما آن برد شرایط را بهتر کرد. باید شرایط مان را بهتر کنیم هفته بعد با پدیده مشهد بازی داریم که امروز تراکتورسازی را شکست داده است. وقتی هیچ چیز سر جایش نباشد شرایط همین است.

وی در مورد اینکه ملوان هم شرایط خوبی نداشت اما توانست پرسپولیس را ببرد، گفت: اگر بازی را ببینیم می‌توانستیم برنده باشیم ما فشار لازم را آوردیم و با ۲ مهاجم حمله کردیم آنها فقط دفاع می‌کردند وقتی پنالتی را از دست می‌دهیم کاری نمی‌توان کرد شاید اگر پنالتی گل می‌شد چون حریف دروازه‌بان نداشت می‌توانستیم گل برتری را بزنیم.

امامیفر در پاسخ به این سوال که درخشان گفته بود پرسپولیس را موفق میکند، اظهار داشت: درخشان باید خودش پاسخ بدهد. شما فکر میکنید آیا کسی میتواند بیاید که شرایط مدیریتی تیم را درست کند. بازیکنان ما ۵-۶ هفته است که پول نگرفتند. آیا سرمربی عوض شود پول میآورد ما بازیکنان روبرو میشویم به بازیکنان میگوییم در این تیم نباید به پول فکر کنند اما نسل عوض شده است بازیکنان نسل قبل را با این بازیکنان نمیتوان مقایسه کرد باید طوری با این بازیکنان صحبت کنیم.