فکرهای سوشا درمورد گل نوری!

به گزارش افکارنیوز، سوشا مکانی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: مانده‌ام چه اتفاقی می‌افتد که حتی پنالتی هم گل نمی شود. البته من نمی‌توانم در مورد پنالتی گرفتن دروازه‌بان حریف نظر بدهم. در واقع این مشکل خودمان است که نمی‌توانیم گل بزنیم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس طراوات و شادابی ندارد‌، گفت: ما حمله می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نمی‌شود. در فوتبال ۹۰ درصد گل است اما همین پنالتی را نمی‌توانیم گل کنیم. دیگر بقیه موقعیت‌ها جای خود را دارد. واقعا نمی‌دانم چرا این همه تلاش راه به جایی نمی‌برد.

مکانی در مورد اینکه آیا از خط دفاعی تیمش عصبانی بود، گفت: خیر این موضوع به خط دفاعی ما ربط نداشت بلکه پژمان نوری جلوی من را گرفته بود و من دید نداشتم و حتی توپ اول را هم شانسی برگرداندم. وقتی نوری توپ دوم را زد فکر کردم آفساید شده که گویا آفساید هم نبود.

وی در خصوص ضعف خط دفاعی این تیم گفت: کادر فنی باید در این خصوص نظر بدهد و من فقط ناراحتم که چرا این اتفاقات افتاده و من حرفی برای گفتن ندارم. بچه‌ها تلاش خود را کردند و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتم اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد.

گلر پرسپولیس با بیان اینکه نظری در مورد شعار هواداران ندارم در مورد ادامه کار این تیم گفت: ما فقط باید گل بزنیم کسی که می‌خواهد ببرد باید گل بزند. نمی‌دانم اشکال کار کجاست بزرگترها هستند و می‌توانند در این خصوص نظر بدهند. وقتی پنالتی گل نمی‌شود دیگر نمی‌دانم این شکست‌ها چه دلیلی دارد. تیمی که می‌خواهد ببرد باید گل بزند.

وی در مورد حضور پرسپولیس گفت: در این خصوص باید بزرگترها نظر بدهند من تمام تلاشم را می‌کنم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم حتی یک گل هم بزنیم. در بازی با ذوب‌آهن هم یک توپ‌مان هم به گل نرفت و آن همه فرصت داشتیم.

مکانی در مورد اینکه آیا اشکال از مهاجمان پرسپولیس است گفت: نمیتوانم در این مورد نظری بدهم.