بازی با استقلال یک مسابقه معمولی است

به گزارشافکارنیوز،صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: این بازی هم همانند سایر مسابقات دیگر تنها ۳ امتیاز دارد. در شرایطی هستیم که با کسب این ۳ امتیاز وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم. بازی برای هیچ کدام از دو تیم آسان نیست و هم برای ما و هم برای استقلال کسب نتیجه در آن اهمیت دارد. هر تیمی که آماده‌تر باشد و بازی بهتری ارائه کند، برنده می‌شود.

وی افزود: در این بازی همه نفرات‌مان را در اختیار داریم و از لحاظ روحی و فنی شرایط‌مان خوب است. آماده دیدار با استقلال هستیم و امیدوارم دست پر میدان را ترک کنیم. اگر برنده شویم شرایط ما در جدول خیلی بهتر می‌شود.

سرمربی صبای قم در ادامه تاکید کرد: چیزی که اهمیت زیادی دارد و ما روی آن حساسیت زیادی داریم برنامه‌ریزی لیگ برتر است چرا ما هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم اما حریفان‌مان با فاصله عادی به میدان می‌روند. در مجموعه‌ای که مهدی تاج به عنوان یک مدیر توانمند، ‌ کاربلد و کسی که حق و ناحق نمی‌کند، چرا در حق یک تیم بی‌عدالتی می‌شود. ما هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر در حالت عادی به میدان می‌روند. این برنامه‌ریزی صحیح نیست که یک تیم در ۱۲ روز ۳ بازی انجام دهد اما تیمی دیگر ۲ بازی هم نمی‌کند.

وی افزود: با غلامرضا بهروان و فتاحی مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم اما دلایل آنها من را قانع نکرد و وقتی قانع نشدم نمی‌توانم دعوا کنم و یقه کسی را بگیرم. ما این مسئله را نمی‌بخشیم چه دلیلی دارد که تا این اندازه هوای یک تیم را داشته باشیم که باعثشود تیم دیگر نابود شود. در فوتبال ملی که حذف شدیم. دیگر چه دلیلی دارد به خاطر اینکه یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید این برنامه‌ریزی را انجام دهیم. اصلا آن تیم بالا نیاید این مسئله چه ارتباطی به ما دارد؟

مرفاوی در ادامه تصریح کرد: فردا با استقلال بازی می‌کنیم و پنجشنبه هم باید به مصاف نفت برویم. ما در هفته بیست و یکم بازی می‌کنیم در حالی که برخی تیم‌ها بازی خود در هفته بیستم را انجام می‌دهند. بازی نفت در لیگ قهرمانان آسیا ارتباطی به من ندارد چرا ما باید تاوان این مسئله را بدهیم. تا به حال ندیدم چنین برنامه‌ریزی انجام شود. زمانی که در استقلال بودم درخواست کردم بازی ما با استیل‌آذین به خاطر اینکه از کشور دیگری به ایران بازگشته بودیم به تعویق بیفتد اما مسئولان وقت با ما مخالفت کردند. آن موقع به فکر تیم باشگاهی نبودیم اما حالا این طور شده است؟ حالا چه دلیلی دارد که تا این اندازه هوای یک تیم دیگر را دارند را نمی‌دانم چیست. شاید برخی افراد که در هیأت رئیسه نفوذ دارند را ما در تیم‌مان نداریم. دلیل اینکه این مسائل را بیان می‌کنم این است که تاج شناخت کافی دارد و می‌داند او هیچ وقت حق و ناحق نمی‌کند. به مدیریت تاج ایمان دارم ولی دلیل این برنامه‌ریزی را نمی‌دانم.

سرمربی پیکان در رابطه با مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: محروم نداریم اما امیرحسین فشنگچی مصدوم است.