موضع‌گیری علیه مایلی‌کهن در تمرین پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،در شرایطی که تمرین امروز(شنبه) پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود و حدود ۵۰ هوادار مقابل در ورودی حضور دارند، یکی از لیدرهای پرسپولیس به درفشی‌فر آمد و وقتی فهمید که تمرین پشت درهای بسته است با داد و بیداد نسبت به این موضوع اعترض کرد. این لیدر معتقد بود که پرسپولیس در حال حاضر نساجی مازندران است نه پرسپولیس، چون بازیکن شهرستانی در این تیم زیاد است. این لیدر که با صدای بلند صحبت می‌کرد، گفت وقتی بازیکنان پول نمی‌گیرند با ماشین مدل پایین به تمرین می‌آیند و وقتی پول‌شان را می‌گیرند ماشین‌های ۴۰۰ میلیونی را از پارکینگ خارج می‌کنند.

این لیدر اعلام کرد اگر دقایقی دیگر در ورزشگاه به روی هواداران بازی نشود جو را متشنج می‌کند و نمی‌گذارد تمرین برگزار شود. صحبت های لیدر پرسپولیس باعثشد تا تماشاگران او را تشویق کنند. این لیدر در ادامه گفت استقلال به خاطر این نتیجه می‌گیرد که بازیکنان تهرانی در این تیم زیاد هستند اما الان بازیکنان شهرستانی هیچ ارزشی برای پرسپولیس قائل نیستند.

* پس از صحبت‌های لیدر نامبرده در نهایت درهای ورزشگاه به روی هواداران باز شد و دقایقی پس از آن هم به خبرنگاران اجازه حضور در محل تمرین داده شد.

* برخی از هواداران معتقد بودند که مایلی کهن نباید به پرسپولیس بیاید اما درخشان هم نباید سرمربی این تیم باشد.

* خانزاده مدافع پرسپولیس که در بازی با ملوان مصدوم شد با لباس شخصی و لنگان لنگان به محل تمرین آمد.

*تماشاگران حاضر به تشویق بازیکنان نشدند و اعلام کردند فقط بازیکنان دهه ۶۰ و ۷۰ را تشویق می‌کنند.