به گزارش افکارنیوز، حسین هدایتی که یکی از علاقه‌مندان این تیم محبوب پایتخت محسوب می‌شود، در صفحه اینستاگرام خود به سوالات طرفداران پرسپولیس پاسخ داده است. او در جواب به برخی کامنت‌ها نوشت: «اولا پرسپولیس به لطف خدا و حمایتهاى شما هواداران سقوط نخواهد کرد.

ثانیا شما قضاوت کنید، انروز که گفتم تیم را بدهید به ما مدیریت کنیم به دروغ گفتند صلاحیت شما تایید نشده. همان شب عید گفتم این اسپانسر کار را رها میکند گوش نکردند.

تیم را على دایى بسته، گفتیم دست نزنید گوش نکردند و به بدترین روش دست به تغییر مربى که سهمیه گرفته و تیم را نایب قهرمان نموده زدن. بعد از مشکلات پیش امده قبول کردن کمک کنیم ولى گفتن فقط پول بده، دادیم.

گفتم مربى را تغییر دهید و برانکو را پیشنهاد دادم و هزینه کامل آنرا پذیرفتم، قبول نکردید یا صلاح ندانستید! گفتم پس بنابراین تیم را تقویت کنید و به شما برادر مسئول، تاکید کردم با تمام احترامى که به دروازه‌بان جوان‌مان سوشا قائل هستم، نیلسون را رد نکنید، توجه نکردید و پیشنهاد کردم دو یا سه بازیکن قوى جذب کنید و تیم را تقویت کنید، گفتید پول لازم است، گفتم تمام و کمال تقبل مى کنم و پرداخت قابل توجهى هم کردم اما تیم محبوبم تقویت نشد. اگر صلاح میدانید از حالا به بعد تا واگذارى تیم در مزایده به فرد شایسته و عاشق و مورد قبول دولت و مردم، حرف ما را گوش دهید».