بایکوت کریس رونالدو

به گزارش افکارنیوز، یکی از داغ‌‌ترین سوژه‌های روز گذشته(یکشنبه) رسانه‌های اسپانیایی برگزاری یک جشن مفصل از سوی کریستیانو رونالدو برای سی‌امین سالروز تولدش درست چند ساعت پس از شکست ۴ بر صفر رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید بود.

به گزارش شبکه‌های رادیویی کواترو و کادناسر اسپانیا، تصمیم رونالدو جهت برگزاری این مراسم برای گروهی از بازیکنان رئال مادرید خوشایند نبوده است و به همین دلیل آنها دعوت برترین بازیکن فوتبال جهان را برای شرکت در این مراسم رد کرده‌‌اند.

پس از باخت تاریخی رئال مادرید در ویسنته کالدرون(اولین باختش در خانه اتلتیکومادرید در لالیگا از سال ۱۹۹۹)، رونالدو و تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در جشن تولد ۳۰ سالگی او که ۱۵۰ میهمان داشت، شرکت کردند. در همین حال گفته می‌شود که دیگر بازیکنان رئال مادرید از رونالدو دلیل برگزاری این مراسم را پس از تحقیر شدن در دربی جویا شده‌اند، مراسمی که گفته شده تا ساعت شش بامداد یکشنبه ادامه داشته است.

طبق گزارش کادناسر و کواترو، کیلور ناواس، مارسلو، سامی خدیرا، پپه، فابیو کوئنترائو، لوکا مودریچ و خامس رودریگس جزو میهمانی بوده‌اند که در مراسم برگزار شده در رستوران لافینکای مادرید شرکت داشتند و در اواسط مراسم فرناندو هیرو و پل کلمنت، دو دستیار کارلو آنچلوتی در کادر فنی تیم نیز به آنها ملحق شده‌‌اند.

با اینکه رونالدو تمام همتیمیها و اعضای کادر فنی را به جشن تولد خود دعوت کرده بود، تنها گروهی از آنها پس از دربی و بازگشت به زمین تمرینی والدهبباس برای برداشتن اتومبیلهای خود، به سمت محل جشن تولد رونالدو حرکت کردند.