استقلال شانسی برد

به گزارش افکارنیوز، ابراهیم ثنایی در خصوص شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: واقعاً داوری سر ما را برید، همه کارشناسان دیدند گلی که ما به ثمر رساندیم صحیح بوده، داور یک‌طرفه سوت زد و در پایان بازی هم حداکثر وقت اضافه باید سه دقیقه اعلام می‌شد نه پنج دقیقه. واقعاً بی‌انصافی کردند و زورشان به پیکان نمی‌رسید.

وی ادامه داد: معمولاً تورج حق‌وردی را یک استقلالی می‌دانند و دیدید که صحنه‌های ۶۰۴۰ را به سود استقلال سوت زد. بازیکن ما در حالی که عقب عقب به سمت زمین خودمان بازمی‌گشت با بازیکن استقلال برخورد کرد و داور به او کارت زرد نشان داد، کجای دنیا به چنین برخوردی کارت زد می‌دهند؟! مگر بازیکن پشت سر خود را می‌بیند؟!

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا از داوری شکایت خواهند کرد، گفت: بله، ما به کمیته داوران شکایت می‌کنیم و فیلم بازی را هم برای آنها ارسال خواهیم کرد. واقعاً داوری ضعیف بود، داور نقش مؤثری در این نتیجه داشت و ما می‌توانستیم پیروز میدان شویم یا حداقل با تساوی زمین را ترک کنیم. اگر گل ما را صحیح اعلام می‌کردند، ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

ثنایی در مورد شعارهای برخی تماشاگران علیه رحمتی گفت: برخی از تماشاگران استقلال این کار را کردند که بهتر بود دست به چنین کاری نمی‌زدند، استقلال تیم بزرگی است و هواداران مؤدب و با فرهنگی دارد، اما تعداد معدودی دست به چنین کاری زدند که ای کاش چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

وی در مورد اینکه آیا شرایط پیکان را مناسب می‌بینید، گفت: ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم، نسبت به نیم‌فصل اول هم سه چهار بازیکن جذب کرده‌ایم، اما در مجموع کسب امتیاز در نیم‌فصل دوم دشوارتر از نیم‌فصل اول است زیرا تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا کرده‌اند. در این بازی هم ما باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم، همانطور که مرفاوی گفته دنبال این بودند که استقلال این بازی را ببرد و در کورس قهرمانی بماند. به هر حال استقلالی‌ها هم در این بازی شانس آوردند همانطور که در گذشته شانس آوردند.

ثنایی تصریح کرد: ما نه هوادار داریم و نه لیدر، فقط فوتبال خود را بازی میکنیم و کاری به مسائل حاشیهای نداریم. امیدوارم کمیته داوران وقت بیشتری در این زمینه بگذارد تا تیمهایی مثل ما که اینگونه شرایطی دارند حقشان پایمال نشود. فکر و ذکر ما فوتبال بازی کردن است و وقتی بازیکنانمان اینگونه تلاش میکنند و چنین شرایطی در بازی به وجود میآید خستگی در دلمان میماند.