لامبورگینی استقلال را بشناسید!

به گزارش افکارنیوز، میلاد فخر‌الدینی در خصوص پیروزی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم که این مسئله روی عملکرد ما در هفته‌های آغازین نیم‌فصل دوم تاثیر‌گذار است. یک سری از بازیکنان هم به جمع ما اضافه شدند که عملکرد آنها خوب بوده و قاعدتا به تیم کمک کرده و باعثشده نتایج خوبی بگیریم.
وی با اشاره به دفاع خوب پیکان در بازی روز گذشته گفت: پیکانی‌ها تیمی فیزیکی و دونده هستند و بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. آنها دو و سه لایه دفاع می‌کردند اما خدا را شکر با گل دقایق پایانی برنده شدیم.
مدافع تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مثل نیم‌فصل دوم پس از پیروزی‌های متوالی در هفته‌های اول دچار افت می‌شود یا خیر گفت: نیم فصل اول تیم دچار مصدومیت‌ها و حاشیه‌هایی بود که آن شرایط به وجود آمد اما در نیم‌فصل دوم بزرگترهایی در تیم حضور دارند که شرایط را جمع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند با مشکل نیم‌فصل اول روبرو باشیم.
فخرالديني در پايان گفتوگو با فارس در پاسخ به اين سوال که چرا هواداران لقب لامبورگيني به او دادهاند گفت: اين لقب به خاطر سرعتم است که از حمايت آنها بسيار ممنون هستم ولي اينکه چرا اين لقب را به من دادهاند بهتر است خود هواداران پاسخ دهند.