توضیح طالب‌لو درباره حضور یک بازیکن روس

به گزارشافکارنیوز،تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی مقابل پیکان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(دوشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* خسرو حیدری، یعقوب کریمی و محسن فروزان غایبان تمرین امروز استقلال بودند. فروزان برای شرکت در مراسم ترحیم پسرخاله‌اش راهی شمال شده است که به همین خاطر در تمرین امروز شرکت نداشت.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند که درباره مسائل مختلف به اظهارنظر می‌پرداختند. برخی از آنها به دست ندادن وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی اشاره می‌کردند. در این بین برخی از هواداران اعتقاد داشتند رحمتی با طالب‌لو دست نداده و برخی دیگر مدعی بودند طالب‌لو خودش را عقب کشیده تا با رحمتی روبه‌رو نشود.

برکناری رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتورسازی و گزارش بازی استقلال - پیکان توسط جواد خیابانی از دیگر بحث‌های هواداران استقلال بود. آنها اعتقاد داشتند که آجورلو در تراکتورسازی تبریز همه‌کاره است و او بوده که رسول خطیبی را برکنار کرده است. هواداران استقلال همچنین از گزارش خیابانی در دیدار این تیم مقابل پیکان انتقاد کردند.

* یکی از هواداران استقلال هنگامی که امیر قلعه‌نویی را دید از او درخواست کرد تا برای سال آینده در استقلال بماند که سرمربی استقلال پاسخ داد که اجازه بده ببینیم ما را می‌خواهند یا نه؟

* کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال که به دلیل اخراج در دیدار مقابل سایپا حق شرکت در تمرینات را نداشت و باید خود را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کرد، پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت و مورد استقبال آبی‌پوشان قرار گرفت.

* چند نفر از هواداران استقلال که قصد گرفتن عکس یادگاری با کرار را داشتند از او درخواست کردند که مقابل پرسپولیس محروم نباشد و بتواند بازی کند. این مسئله باعثخنده هافبک عراقی استقلال شده بود.

* بهنام برزای، مهاجم جدید استقلال که از راه‌آهن به این تیم پیوسته برای نخستین‌بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت و خودش را به کادرفنی استقلال معرفی کرد.

* یک بازیکن جوان از کشور روسیه در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور داشت. به گفته اعضای کادرفنی استقلال این بازیکن تنها درخواست کرده بود یک جلسه با آبی‌پوشان تمرین کند که این مسئله با موافقت امیر قلعه‌نویی روبه‌رو شد.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال پیش از آغاز تمرین دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال از بازیکنان خود درخواست کرد که در باد پیروزی‌های اخیر نخوابند و بدانند که یک لغزش کوچک می‌تواند همه چیز را از بین ببرد.

* بازیکنانی که مقابل پیکان ثابت بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان در نصف زمین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند. در فوتبال درون تیمی محمود فکری و ستار همدانی نیز حضور داشتند.

* نکته جالب توجه در فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال حضور یک فرد ناآشنا بود که اندام ورزشی نداشت.

* وحید طالب‌لو که روز گذشته درون دروازه استقلال قرار گرفته بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد. زمانی که طالب‌لو مشغول تمرین بود قلعه‌نویی او را صدا کرد و در مورد گل مردود پیکان از دروازه‌بان تیمش سؤال پرسید. طالب‌لو نیز مانند صحنه بازی روی زمین دراز کشید و به سرمربی استقلال توضیح داد که بازیکن پیکان به کمر او برخورد کرده است.

* امیر قلعه‌نویی دقایقی با امید ابراهیمی، هافبک تیمش به صورت خصوصی صحبت کرد.

* آرش برهانی با وجود اینکه در تمرین حضور داشت اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد و زودتر از دیگر بازیکنان کمپ را ترک کرد.

* در حالی که بازیکنان در حال تمرین بودند کرار جاسم و کریم بوستانی دقایقی با یکدیگر مشغول صحبت شدند. کرار در رابطه با اخراجش در دیدار مقابل سایپا و اخطارهایی که فغانی به او داده بود اعتراض می‌کرد که مربی دروازه‌بان‌های استقلال به او گفت تو مقصر بودی چرا که بی‌دلیل اعتراض می‌کردی. هافبک عراقی استقلال پذیرفت که کارت اولش به دلیل اعتراض بوده اما تأکید کرد هیچ توهینی به فغانی نکرده و این مسئله صحت ندارد.

* قرار بود تمرینات استقلال به مدت دو روز تعطیل شود اما با تصمیم کادرفنی، آبیپوشان به مراحل آمادهسازی خود ادامه خواهند داد و فقط یک روز در هفته جاری استراحت خواهند کرد.