درخشان: بی‌انضباط‌ها از تیم کنار گذاشته می‌شوند

به گزارشافکارنیوز،حمید درخشان در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل پدیده در مشهد، اظهار داشت: شرایط خوب است و انشاءالله بتوانیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و امیدواریم این بدشانسی‌ها از ما جدا شود و بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی افزود: پدیده تیم بسیار خوبی است که توانسته بازی هفته گذشته خود را مقابل تراکتورسازی برنده شود و آنها مطمئنا با روحیه‌ای بسیار مضاعف به دیدار ما می‌آیند. امیدواریم بتوانیم از توانایی‌هایی که داریم استفاده کنیم و شرط پیروزی‌های‌مان این است که از موقعیت‌هایی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه به چه علت عباس‌زاده، اسماعیل‌زاده و دغاغله از این تیم کنار گذاشته شدند، گفت: این ۳ بازیکن به خاطر بی‌انضباطی‌ها و مشکلاتی که داشتند از تیم کنار گذاشته شدند.

درخشان در واکنش به این موضوع که یعنی دیگر این ۳ بازیکن در تیم پرسپولیس حضور نخواهند داشت، خاطر نشان کرد: کنار گذاشته شدن به چه معناست؟ یعنی این بازیکنان دیگر حق حضور در تیم و تمرین کردن را ندارند.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه کمبود بازیکن کنار گذاشتن این ۳ بازیکن به سود پرسپولیس بوده یا نه گفت: بله. روزهایی که بازیکنان بیانضباط را کنار نمیگذاشتیم همه میگفتند چرا این کار صورت نمیگیرد. حالا که این کار را انجام دادهایم میگویید با کمبود بازیکن مواجه میشویم. یک جایی باید به این مسائل خاتمه داد و بازیکن باید بداند که در تیم باید چه رفتاری داشته باشد.