زیرآب ۳ پرسپولیسی را زدند

به گزارش افکارنیوز، آثار و برکات شکست پرسپولیس برابر ملوان انزلی تمامی ندارد. از آنجایی که این باخت تلخ خانگی قربانی می‌خواست، بر همین اساس ۳ بازیکن پرسپولیس اخراج شدند تا همه بدانند آنها مقصر باخت به تیم شمالی بوده‌اند!

دیروز وقتی محمد عباس‌زاده می‌خواست لباس خود را برای تمرین کردن تعویض کند، حمید درخشان جلوی او را گرفت و دستور داد دیگر حق تمرین ندارد البته برای آنکه عباس‌زاده تنها نباشد، سرمربی پرسپولیس حکم اخراج افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله را هم صادر کرد!

از شوخی گذشته شنیده می‌شود دلیل اخراج مهدی دغاغله به اتفاقات پس از بازی با ملوان انزلی در رختکن سرخپوشان برمی‌گردد. ظاهراً داد و بیداد این بازیکن جنوبی و کوبیدن کفش استوک خود به زمین به دلیل بازی نکردن مقابل تیم سابق خود کار دست دغاغله داده است اما گفته می‌شود دلیل اخراج دو بازیکن دیگر نامعلوم است. ظاهراً برخی نزدیکان باشگاه و درخشان به سرمربی پرسپولیس راپورت داده‌اند که این ۳ بازیکن آرزوی باخت تیم‌شان را دارند! همچنین ارتباط با سرمربی سابق پرسپولیس و اعتراض به نیمکت‌نشینی و تحریک همبازیان هم از دلایل اخراج دو بازیکن دیگر برشمرده می‌شود.
این در حالی است که محمد عباس‌زاده فصل گذشته پدیده لیگ سیزدهم شده بود و اخراج او حداقل در این شرایط و دست خالی بودن درخشان نمی‌تواند چندان منطقی باشد.

اخراجی‌ها اصلاً در پرسپولیس بازی نمی‌کردند
درخشان به جاده خاکی زد!
حمید درخشان که برای ۱۵ روز الی یک ماه سرمربیگری در پرسپولیس، برنامه دوساله داد، دیروز محمد عباس‌زاده، مهدی دغاغله و افشین اسماعیل‌زاده را اخراج کرد. لابد الان باید به حمید درخشان بابت اینکه عوامل ناکامی پرسپولیس را شناسایی و اخراج کرده، آفرین گفت و به افتخارش هورا کشید و اصلاً هم نپرسید مگر این بندگان خدا در پرسپولیس بازی هم می‌کردند که عامل ناکامی باشند و مستحق اخراج؟!

در همين بازي اخير پرسپوليس مقابل ملوان، عباسزاده، دغاغله و افشين اسماعيلزاده روي هم هيچ دقيقه (!) در زمين حضور داشتند و اخراج آنها به هواي درست كردن پرسپوليس مثل اين است كه شما وقتي كفشتان پاره ميشود و نياز به كفش جديد داريد، ساعت مچيتان را عوض كنيد! البته درخشان مقصر نيست و بايد مقصر را جاي ديگري جستوجو كرد! درخشان براي ماندن و براي اينكه بگويد مقصر نيست و عوامل ناكامي پرسپوليس چيز ديگري است، نياز دارد بازي را عوض كند و چه ديواري كوتاهتر از اين بندگان خدا! درخشان در واقع به جاي آنكه به ريشه بزند و مشكل پرسپوليس را اصولي حل كند، به جاده خاكي زد!