خوردبین: از ترکی شکایت می‌کنیم

به گزارشافکارنیوز،محمود خوردبین در واکنش به اینکه شب گذشته و در برنامه ۹۰ اعلام شد محسن ترکی داور بازی پرسپولیس و ملوان ضمن اینکه یک پنالتی به سود سرخپوشان اعلام نکرده روی صحنه پنالتی که مازیار زارع از گابریل گرفته هم اشتباه کرده، گفت: حتما از ترکی شکایت می‌کنیم اما آیا به این شکایت ما ترتیب اثر داده می‌شود؟ ترکی پس از ۳،۴ ماه داوری می‌کرد و به نظر من حق داشت بد قضاوت کند چون چند ماهی دور از فوتبال بود.

وی ادامه داد: مشکل این است که هر داوری را که می‌خواهند امتحان کنند برای بازی پرسپولیس می‌گذارند. مشخص بود ترکی با پرسپولیس مشکل دارد مخصوصا سر صحنه پنالتی که مازیار زارع گرفت همه دیدند که او چند قدم جلو آمد و حتی کمک داور هم نزدیکش بود اما پنالتی تکرار نشد.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: حالا که خودمان نمی‌توانیم حقمان را بگیریم، خدا باید حق مان را بگیرد. الان که من مصاحبه می‌کنم آقایان ناراحت می‌شوند و می‌‌گویند چرا خوردبین صحبت کرده ولی تا چه زمانی باید حق‌ پرسپولیس را بخورند؟ حتی دختر من هم در تلویزیون دیده بود که مازیار زارع چقدر جلو آمده بود اما داور و کمک داور ندیدند.

خوردبین ضمن اشاره به این مسئله که داوری‌ها در یکی دو بازی اخیر به سود استقلال بوده در خصوص اینکه آیا نگران ادامه روند اشتباهات داوری علیه پرسپولیس نیست، خاطرنشان کرد: باید وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و تاج به این مسائل و اشتباهات ورود کنند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی درباره خبر حضور محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس گفت: من از این مسئله خبر ندارم و فقط در رسانه‌ها متوجه آن شدم.

خوردبین در پایان درباره علت کنار گذاشتن دغاغله، عباسزاده و اسماعیلزاده از پرسپولیس اظهار داشت: روز گذشته وقتی به تمرین رفتم دیدم درخشان سه بازیکن را بیرون گذاشته، وقتی علت را پرسیدم گفتند ظاهرا این سه بازیکن در خصوص اینکه چرا برای پرسپولیس بازی نمیکنند با هم پچ پچ میکردند که همین موضوع باعث شده آنها از تیم کنار گذاشته شوند.