رئال‌ِ آنچلوتی شباهتی به رئال‌ِ کی‌روش ندارد

به گزارشافکارنیوز، سزار سانچس که معتقد است تیم کنونی رئال‌مادرید شباهتی به رئال‌مادرید تحت هدایت کارلوس کی‌روش ندارد، در حمایت از سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها به شبکه رادیویی «Cope» اسپانیا گفت: شرایط کاملاً متفاوت است. نه بازیکنان و نه شرایط تیمی رئالِ آنچلوتی با رئالِ کارلوس کی‌روش قابل قیاس نیست.

برخی فوتبالدوستان اسپانیایی با توجه به نتایج اخیر کهکشانی‌ها از جمله شکست ۴ بر صفر مقابل اتلتیکومادرید بر این باورند که تیم کنونی رئال‌‎مادرید شباهت‌هایی به رئال کی‌روش دارد که در پایان فصل ۰۴-۲۰۰۳ از رسیدن به عناوین قهرمانی بازماند.

این سنگربان اسپانیایی که زیر نظر سرمربی تیم ملی کشورمان در رئال بازی کرده بود، تصریح کرد: شاید نتایج اخیر رئال منفی بوده باشد ولی با نگاه به شرایط شباهت دیگری بین این تیم رئال و رئال فصل ۰۴-۲۰۰۳ رئال دیده نمی‌شود.

سانچس در خصوص جنجالی که بابت جشن تولد ۳۰ سالگی ستاره پرتغالی کهکشانیها که درست همان شب شکست سنگین شاگردان کارلو آنچلوتی در دربی مادرید برگزار شد، به راه افتاده است، عنوان کرد: اگر نتیجه دیگری در دربی مادرید رقم میخورد حالا کسی از جشن تولد کریستیانو رونالدو صحبت نمیکرد.