آقای فردوسی‎پور، مشکلات گذشته را واکس نزنند

به گزارش افکارنیوز، افشارزاده در این باره گفت: همانطور که چند روز پیش به شما گفتم خوشبختانه آرامش در باشگاه استقلال حکمفرماست و هنوز هیچ چیزی تغییر نکرده است. من از کسانی که با مطرح کردن اختلاف آقای رحمتی و قلعه‌نویی خواستند فضا را برای خودشان تغییر دهند، گله مند هستم یک اتفاقی در بازی ملوان افتاده و حالا تمام شد و رفت. من از آقای رحمتی تعجب می‌ کنم که به عنوان بازیکن ملی اینگونه صحبت ها را انجام می‌ دهند.

او ادامه داد: هر کس کلمه ای به من آموخت من را بنده خود کرد، حیف از فضای فوتبال ما با این حرف ها کدر شود. من از آقای فردوسی پور گله مند هستم که با نشان دادن اینگونه مطالب در رسانه عمومی تلویزیون حرمت افراد را خدشه دار می‌ کنند. از ایشان به عنوان مدیرعامل استقلال درخواست می‌ کنم مشکلات گذشته را واکس نزنند. اینطور نباشد که بخواهند تماشاگر بیشتری برنامه شان را ببیند به مشکلات گذشته دامن بزنند.

وی افزود: در روحیه آقای قلعه‌نویی و بازیکنان تیم نیست که به این مسائل توجه کنند اما به عنوان یک رسانه ما از شما توقع داریم که از راه درست و منطقی بیایید و یک موضوع را هدایت کنید نه اینکه فضا را طوری تعیین کنید که مربی و بازیکن روبه‌روی هم قرار بگیرند. ما ۴۵،۴۶ رشته ورزشی داریم بهتر نیست آقای فردوسی پور یکی از آنها را آنالیز کنند تا مجبور نشوند به تخریب افراد، داور و فوتبال بپردازند. اکثر مردم تلویزیون تماشا می‌ کنند آدم از آقای فردوسی پور که یک فرد تحصیلکرده و استاد دانشگاه است توقع دارد که در شرایط کنونی و مشکلاتی که فوتبال دارد برای وصل بیاید نه برای فصل.

افشارزاده با اشاره به گل سالم پیکان به استقلال گفت: داور بازی استقلال و پیکان آقای فغانی بود اینکه آقای فردوسی پور بیایید در برنامه اش یک صحنه ای را به صورت آهسته پخش کند و آقای پناهی رای به گل بودن آن بدهد معیار آقای فردوسی پور است. معیار ما همان قضاوت آقای فغانی است الان هم که دیگر داور سوت زده و بازی تمام شده است.