درخشان: خون قرمزم گناهم است

به گزارش افکارنیوز، طلسم پرسپولیس با برد پدیده شکسته شد اما با مطرح شدن آلترناتیوهای حمید درخشان آب خوش از گلویش پایین نرفت.



* پس از ۴ شکست متوالی سرانجام پرسپولیس برنده از زمین مسابقه خارج شد، چه حسی داشتید؟

- خوشحال بودم که جواب زحماتمان را گرفتیم. ما مقابل پدیده مانند هفته های قبل زیبا و تماشاگرپسند بازی کردیم اما با این تفاوت که از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده بهتری کردیم و برنده بازی شدیم. راستش می‌دانستم که برنده می‌شویم و همین اتفاق هم افتاد.



* فکر می‌کنید با این نتیجه از بحران خارج شده‌اید؟

- به نظرم همینطور است. این برد در روحیه تیمی بازیکنان اثرات مثبتی داشت. البته نباید فراموش کرد که در بازی‌های قبلی نیز مستحق برد بودیم. این را هم باید بگویم با این بضاعت کم و بی پولی تا همین جا هم بازی های خوبی را ارائه کرده ایم و امیدوارم روند پیروزی هایمان ادامه پیدا کند.



* در روزها یا بهتر هفته‌های اخیر بسیاری از شما انتقاد می‌کردند و برخی دیگر حمایت با این شرایط ارزیابی شما از فضای فعلی چیست؟

- ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از علی پروین انجام دهم که در این مدت از تیم و همین طور من حمایت کرد. او حتی قبل از سفر به مشهد به فرودگاه آمد و ما را بدرقه کرد. ای کاش سایر پیشکسوتان نیز پرسپولیس را به اندازه پروین دوست داشتند.



* آینده پرسپولیس و البته خودتان در این تیم را چطور می‌بینید؟

- پس از شکست مقابل ملوان هیات مدیره‌ از من حمایت کرد و خوشبختانه این حمایت نتیجه داد. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و تا هر وقت که در پرسپولیس باشم برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. هدف ما رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و حتی‌المقدور کسب سهمیه آسیایی است. مطمئنم روزهای خوشی در انتظار پرسپولیس است.



* راستی ماجرای گریه‌کردن شما و خوردبین بعد بازی در رختکن چه بود؟

- خب هر دوی ما پرسپولیسی هستیم و سال ها برای این تیم زحمت کشید‌ه‌ایم. به هر حال کمی احساساتی شدیم و گریه کردیم. گریه‌ای که از سر ذوق و خوشحالی بود.



* و اما بازی با صبا؟

- قطعا بازی سختی خواهد بود و تمام هم و غم من پیروزی در این بازی است. امیدوارم صبا را نیز ببریم و به روند صعودی خودمان ادامه دهیم.



* شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی برانکو یا قطبی روی نیمکت پرسپولیس شنیده می ‌شود، شما چه نظری در این خصوص دارید‍؟

- واقعا نمی دانم این حواشی از کجا می آید. تا تیم نتیجه گرفت و به سمت آرامش رفت، شایعات شروع شد. این صحبت‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که می‌خواهند آرامش من و پرسپولیس را به هم بزنند. من به این مسائل فکر نمی‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم. من در تمرینات همیشه سعی کرده ام تمام توانم را بگذارم تا تیم در آرامش کامل تمرین کند اما با وجود این اتفاقات و شایعات تمرکز از خود من هم گرفته شده است. فکر می کنم گناه من این است که پرسپولیسی هستم. برای این تیم زحمت می کشد و خونم قرمز است. واقعا نمی دانم کسانی که اسم برانکو یا قطبی را مطرح می کنند، چه مشکلی با من دارند. من که بارها به همه گفتند اگر کمکی از دستتان برمی آید در باشگاه به روی شما باز است اما در فاصله چند روز تا بازی های آسیایی مطرح شدن این اتفاق نمی دانم چه دلیلی دارد. خودم هم از این مساله بشدت متعجبم.



* آمدن نژادفلاح را چطور ارزیابی می کنید؟

- امیدوارم با آمدن ایشان این حواشی تمام شود تا تیم در تمرکز کامل تمرین کند. شما خودتان دیدید که ما با چه مشکلاتی تمرین می کنیم. بازیکنانم یا مصدوم هستند و یا به هر دلیلی نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم. اتفاق افتادن این حواشی جز ضربه زدن به تیم کار دیگری انجام نمی دهد.



* جلسه تان با نژادفلاح کی برگزار می شود؟

- قرار است امروز نزد او بروم. او فعلا در وزارت ورزش است و قرار است به باشگاه بیاید تا تماس بگیرند و نزدش بروم. امیدوارم اتفاقات حاشیه ای تمام شود تا بتوانیم با آسودگی به فکر بازی های آینده باشیم.